14

150 6 0
                                    

Medya (Giray sargın)

Medya (Giray sargın)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Çığlık er)

Merhaba arkadaşlar bir şey demiycem sadece iyi okumalar 🍫

"Mısraaaağğ"
"Ses tellerine kargalar sıçsın çığlık, ne varrr"mısra'nın dediğine gülerken konuşmaya devam ettim.
"Yünlü çorapları nerene soktuysan çabuk çıkar çünkü bana lazım"kurduğum cümleyi anlayıp sırıtarak odaya girdi.
"Ne o alt taraflarda sıkıntı mı var"söylediklerine gözlerimi devirirken konuşmaya devam ettim.
"Ah mısra konuşacağına şu çorapları bul çünkü gerçekten ihtiyacım varr yaa"sona doğru çığırmıştım çünkü karnım cidden çok fazla ağrıyordu bu halde o çoraplar olmadan dışarı çıkamazdım.Ah cidden ne mi saçmalıyorum regl dönemindeyim ve bu dönem çoğu kızda olduğu gibi bende de sıkıntılı geçiyo ama fazlasıyla serum yemeden atlatamıyorum genellikle serum yememek için de dikkat etmem lazım dikkat etmem için de o çorapları giymem lazım çünkü okula gidicem ve ayyakkabinin içinde sadece o çoraplar ayaklarımı ısıtıyor. Ağrıdan yüzüm şekilden şekile girerken sonunda mısra çorapları getirmisti. Hızla çorapları ayağıma geçirdim.yaa Peteğin üzerinde ısıtıp da getirmiş bir de .
"Yaa seni yerimmm beğgnn"diyerek koltuktan üzerine atıldım fakat iki büklüm oldum.
"Tamam sonra yersin hadi ağrı kesici içte aşağıya inelim kızlar bekliyo okula geç kalıcaz"ayaklanıp mutfağa doğru yürüdüm . Dolabın içinden aldığım ağrı kesiciyi içerek çıktım mutfaktan. Çoraplar uzun olduğu için siyah kotumun üzerine doğru çektim uçlarını. Hava bugün soğuk ve yağmurluydu o yüzden gömleğin üzerine siyah beyaz örgülü kalın kazağımı giydim üzerine de siyah montumu geçirdim. Telefon ve çantayı da alıp kapıya yöneldim .Ayakkabılıktan siyah bileğimin biraz üzerinde biten botları çıkarıp giydim çoraplar hafif belli oluyordu ama daha güzel bir hava katıyordu .çantayı sırtıma takıp mısraya seslendim.
"Tamam geldim çıkalım hadi "kafa sallamakla yetinip dışarıya çıktık yağmur hafif çiseliyordu normalde olsa yürürdüm ama bu halde iki adım bile zor atıyordum. Arabaya doğru ilerleyip arka koltuğun orta kısmına oturup klimayı açtırdım. Ohh sıcak.
Sıcak deyince de giray aklıma geldi bak yine .evet o ne alaka diyorsunuz ama geldi ışte üf. Yemeğin üstünden bir hafta geçmişti hemen hemene iyiydik ya herkes iyiydi aynı tas hamam ışte. Çığlık kendine gel emekli nineler gibi konustun. Vay ic ses nerelerdesin sen ya görünmüyon ne zamandır.Ah biliyorum beni çok seviyorsun ama senden arada uzaklaşmam lazım yoksa intihar etmeme neden olacaksın.hah kalk git lan geber de leşini kargalar yesin inşallah .iç sesimle muhabbetin dibine vurmuştuk yine.
"Çığlık inmeyi düşünüyormusun"yağmurun sesiyle kendime gelip indim arabadan.
"Çığlık şu yüzünü düzelt" dedi mısra.
"Ne var ve suratımda "dedim elimle yüzümü yoklarken
"tuvalette ekmek yiyip sonrada çarpılmış gibisin"dedi mısra yüzünü buruştururken .gözlerimi devirip ofladim. Sürekli ağrım olduğu için yüzüm şekilden şekile giriyordu yani söylediğine biraz katılıyordum ama azcık o kadarda kötü gözükemem yoksa bence öyle yani. Kafamı sallayıp sınıfa girdim.çoğu kişi gelmişti zaten giraylar'da her zaman ki gibi benim sıramın etrafina toplanmış konuşuyorlardı.yanlarına doğru adımlayıp.günaydın dedim hepsi günaydın deyince giraya bakıp gülümsedim oda aynını yapınca sıraya doğru yaklaştım.
"Bugün kalorifer tarafına ben oturabilirmiyim"dedim yüzüne bakarken.
"Bir sorun mu var "dedi kaşlarını çatarken .
"Ah hayır üşüdüm sadece biraz da"dedim .kaşları hafif gevşerken ne olduğunu anlamya calisyordu. Ayaklarını sıranın yanına çekip geçmem için yer açtı. Ben de geçip resmen koala gibi peteğe yapıştım. Bu yaptığıma gülerken bana daha fazla döndü.
"Yakıştınız "dedi gülerek.
"Evet ciddi düşünüyoruz biz çok sıcak birisi "dedim ben de alay ederken. Dediğime gülerken hocanın sınıfa girmesiyle bakislarimizi birbirimizden ayırdık.

O Benim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin