11

164 10 0
                                    


Medya (gökay)

Merhaba arkadaşlar bugün attığım ikinci bölüm.Okuyan arkadaşlara söylüyorum o kadar profosyenel değil tabiki sadece boş durmamak ve zaman geçirmek için yazıyorum ve hoşuma gidiyor. OKuyanlara çok teşekkür ederim iyi okumalar...

"Ay süper oldu kızlar ellerinize sağlık"
"Asıl sizin elinize sağlık biz pek birşey yapmadık "şuan yemekleri hazırlamış masayı kuruyorduk.Tabakları götürürken zil çaldı.
"Lan pezevenk"duyduğum sesle kapıya döndüm. Giray ve abisi sarılıyordu.
"Niye geldin lan"dedi giray gulerek.
"Duyduğuma göre çok özlemişsin "dedi gökay abimi demeliydim ki neyse.içeri geçtiler bir tane daha birisi vardı oda mehmet amcaydı sanırım. Demet teyze gökay'ya sarıldı.
"Ayh oğluşum benim çok özledim yavrum "
"Oo demet sultan ben de çok özledim kız "çok tatlı bir aileydiler.
"Oo misafirlerimiz var"dedi mehmet amca.bizde kızlarla yan yana geldik.
"Demet bu güzel kızlar kim "
"Bu güzel kızlar bizim çocukların arkadaşları ben ısrar ettim "dedi gülerek.bende tanışmak amaçlı karşılarına geçtim.
"Ben çığlık efendim Giray'ın sınıf arkadaşı "dedim ve elimi uzattım. Aynı şekilde gökay' a da elimi uzattım.
"Bende mısra çığlık'ın kuzeni giraylarla aynı sınıftayız "dedi ve elimi uzattı
"Ben Yağmur aynı şekilde bende"dedi
"Ben de nil efendim "inşallah kaan aynı şeyi yapmaz.diycektim ki yaptı mal.
"Mehmet amca nil benim kız arkadaşım çok güzel dimi "dedi .nil yine kıpkırmızı olmuştu.
"Kardeşim eğer böyle yapmaya devam edersen nil seni öldürecek "dedi ateş.
Oha ateş geldiğimizden beri ilk defa konuşmuştu.
"Memnun oldum kızlar ben de Giray'ın babası mehmet "dedi mehmet amca .
"Ben de abisi gökay "dedi gökay da .
"Ee hadi sofraya çok güzel şeyler hazırladık kızlarla "dedi demet teyze
"Tamam elimi felan yikiyim gelirim ".

Gökay çok çekici biriydi .gözleri çekik felan çok tatlı birisiydi ama abim gibi lütfen yanlış anlamayın ehehe."hadi sofraya geçelim daha dışarı çıkıcaz"diyen demet teyzenin sesiyle dusuncelerimden ayrıldım. herkes sofraya geçti yemeklerle ilgili çok güzel şeyler söylemişlerdi giray çok konuşmamıştı geldiğimizden beri tuhaftı zaten bir şey olmuş belli.

Yemekleri yemiştik ve bende demet teyze ve mehmet amcaya türk kahvesi yapıyordum. Şu an kendimi sanki birisi beni istemeye gelmiş gibi hissediyordum.ben kahveleri hazırlarken kızlar erkelere ve kendilerine kola felan ayarliyordu.
"Ay şu kaani öldürecem ya iki debir utandırıyor "
"Kızım seviyi da "dedim ben de şive yaparak .hepimiz güldük kızlar içeri geçerken bende kahveleri fincanlara koyup servise hazırladım yanına da lokum oh benim bile canım çekti. Tepsiyi elime alıp içeri geçtim sanki bütün gözler benim üstümde gibiydi of sakin ol çığlık.
"Buyur demet teyze "dedim gulumseyerek
"Eline sağlık kızım darısı istemelere inşallah "ayh kadın ne utandiriyon yha
"Demet utandırma kızı "
"Buyur mehmet amca "dedim ve uzattım
"Eline sağlık kızım "
"Pekte güzel olmuş "dedi demet teyze
"Afiyet olsun "dedim ve kızların yanına oturdum.

Herkes kendi halinde takılıyordu.Giray da telefon da birşey izliyordu ama tepki vermiyordu acaba baksam kızarmiydi ki.Giray'ın yanına oturdum iyiyde bugünkü videoydu bu benim geldigimi görünce telfonu kapattı.
"Özür dilerim"dedim ve önüme döndüm. Birşey demedi .of kesin birşey oldu buna ya
"Giray"ses yok
"Girayy"
"Hı,efendim"kesin birşey vardı
"Sen iyimisin"
"Evet iyim "
"Birşey olmadığına eminmisin"
"Birşey yok dedim çığlık "diye sesini yükseltti .birkaç göz bize dönmüştü.
"Salak ."dedim ve ayağa kalktım
"Şey biz gidelim artık geç oluyo"
"Aa daha dışarı çıkacaktık "dedi demet teyze
"Yok yarın okul var gidelim ,zaten bazı kişilerin keyfi yok"dedim ve ceketimi aldim.
"Çığlık bak öyle demek istemedim"
Giray'ı duymamazliktan geldim.
"Peki kızım ama en kısa zamanda buluşalım "
"Tabiki.sizi tanidigima cidden çok sevindim "dedim ve demet teyzeye sarıldım.
"Bizde yavrum"dedi ve oda karşılık verdi.
"Neyse hepinize iyi akşamlar "
"Durun ben bırakıyim bu saatte tek başınıza gitmeyin "dedi gökay
Kızlara dönüp
"Arabayı alamadınız mi"diye sordum
"Hayır rüzgarlarla geldik biz"
"Peki o zaman "gökay ceketini alıp bizle geldi
"Tekrar iyi akşamlar "dedim ve çıktık.
Kızlarla arabaya bindik ben öne binmiştim.
"Ee kızlar siz okuyormusunuz "ben sessiz kalınca yağmur cevap verdi.
"Evet lise sondayız "dedi yağmur
"Hmm iyiymiş ne.olacaksınız peki"
"Ben mühendislik istiyorum nil doktor mısra ve çığlık da moda tasarim istiyorlar"diyerek yine cevap verdi yağmur.
"Çok güzel miş "dedi gökay.

O Benim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin