Merhaba arkadaşlar uzun bir aradan sonra geldim neden geldim ben de bilmiyorum aslında devam etmiycektim ama canım çok sıkılıyor ve bir uğraş bulmalıyım ben de devam ediyim dedim bari zaten okunması pek iyi ilan bir kitap değil ama sıkıntı değil zorlayamam okuyanlara çok teşekkür ederim yine de 😊neysem uzatmiycam iyi okumalar💜🦄
Medya(çığlık&giray)
Çığlık'tan
"Versene şunu"
"Vermem ya ben yiycem"
"HasbinAllah lan yedin hepsini ver bir tane de ben yiyim"
"Al tamam ölüyim ben açlıktan"
"Bok ye"Ayh canım börek.seni ne kadar çok sevdiğimi daha önce söylemişmiydim.he söylemiştin zaten börek her gün seninle konuşuyor salak çığlık. Ya iç ses neden böylesin biraz nazik olurmusun lütfen.ben gidiyorum.sg lan Allah Allah .sonunda ic ses gitmişti. Şuan kahvaltı yapıyorduk az önce uzun uğraşlar sonucunda nilin elinden böreğimi almıştım nihhaahh yaşasın kötülük ıhm neyse ne diyorduk.börek çok güzel dimi.
"Hadi kalkın geç kalıcaz"diyen yağmurla dış dünyaya döndüm.elimde kalan bir parça böreği de ağzıma tıkıp kalktım masadan.girayka olan en son ki tartışmanın üzerinden 3 gün geçmişti okulda kendini affettirmişti abartı bir sey yoktu zaten ben de affetim önemli olan sürünsün ehehe neysem. Siyah nike larımı giyip ceketimi de üzerime aldım.aynada kendimi süzdüm hoştum.okul gömleğinin üzerine siyah kazak onun üzerine de deri ceketimi almıştım saçlarımı düzleştirmistim ayakkabılarım da görüntüyü tamamlıyordu.telefonu eline alıp instaya girdim hemen bir boomerang çekip snep olarak paylaştım.telefon la uğraşmaya devam ederken yağmurun sesini duydum beni çağırıyordu çantamı da alıp çıktım odadan. Aşağıya indiğimde kızlar arabada beni bekliyordu.bugün arabaya binmiycektim motorla gidecektim.
"Kizlağr ben bugün motorla gelicem siz geçin "dedim hepsi onayladı.
"Okulda görüşürüz bebek"diyen nile öpücük yolladım ve garaja doğru yürüdüm. Ne zamandır binmiyordum özlemiştim motorumu.Hava soğuk olduğu için siyah kot giymiştim o yüzden rahatça kullanabilirdim motoru.zaman kaybetmeden kaskımı takıp motora bindim ve okula doğru sürmeye başladım.Kısa süre sonra okulun oldug sokağa girmiştim.motoru okulun bahçesine sokup boş bir yere park ettim. Bahçeye girdiğimde bir kaç göz bana çevrilmişti motordan inip kaskı kafamdan çıkarttim ve motorun içine koydum.saclarimi elimle düzeltip sırt çantamı taktim ve okulun içine doğru ilerledim.lanet olsun çok havalıyım bee.sınıfin önüne geldiğimde içeriye girdim sınıfı taradım giray gelmişti ve sırada arkası dönük oturuyordu.kizlar da ordaydı kaan ve nil karış herkes ordaydı zaten yanlarına gittim.
"Günaydın "dedim gülümseyerek
Onlarda günaydın diyerek karşılık verdi. Herkes kendi halindeydi ben de girayın karşında ki sıranın üzerinde oturdum aynı onun gibi karşı karşıyaydik.basran aşağıya süzdü beni ben de onu tabiki.cok uyumlu olmuştuk aslında.siyah dar pantolonun üstüne siyah boğazlı bir kazak giymişti gömlek yoktu kazağın üstüne deri ceketini ayaklarına da siyah nike larını vay be pisti olmuştuk nerdeyse gülümsedim istemsizce.
"Hayırıdır deliriyon mu yoksa "dedi gülerek giray.gözlerimi devirdim ve cevap vermedim .
Biz kendi halimizde takılırken nöbetçi öğrenci gelip dersin bos olduğunu söylemişti bri yere de gidemiyorduk çünkü ilk iki ders ti of sabahın köründe gelmeseydik bari.
"Sen motorla mi geldin "diye soran Kaan a döndüm
"Aynen kanka"dedim.
"Vay cool kız yakışır kankama"dedi kaan
"Tabi olum ne sandın "dedim gülerek .
Canım acayip sıkılıyordu.telefonu elime alıp snepchat i açtım ve kaan la niki çekmeye başladım kaan nile şebekelik yapıyordu salak agzina çabuk kraker koyup uzun diş yapmıştı ve bu hali gerçekten komikti gülmeye başladım snepi kaydetip ön kamerayı açtım ve saçma şeyler çekmeye başladım.geyikli snepi açıp konuşmaya başladım arkadan çıkan kişiyle ilk başta ürksemde daha sonra giray olduğunu görünce çekmeye devam ettim.gülümseyerek telefonu giraya yaklaştırdım yüzünde değişik şekiller oluşuyordu.
"Çek çek bu karizmayı herkes görsün"dedi saçlarını tarar gibi yaparken.
"Çirkinligini dünyaya duyurmaya gerek yoktu aşkına ama olsun "dedim.ben de gülerek ve vidyoyu bitirdim. Güzel olmuştu paylaştım ehehe.
"Ayy yeter çok sıkıldım ben ya "dedim en son dayanamayıp.
"Aynen ya ben de çok sıkıldım bir şeyler yapalım "diye onayladı beni mısra.
"Yemek yiyelim acıktım ben ya "dedim tekrar aslında kahvaltı etmiştim ama.olsun du
"Oha çığlık sofrada her şeyi silip süpürdün hala açık diyorsun "dedi nil.
"Of acıktım bana ne be "dedim direterek sanırım regl olacaktım asabileşiyorum.giray ayaklanınca ona döndük.
"Hadi gidelim o zamn "dedi bana bakarak.afallayarak ona baktım
"Nereye "diye sordum
"Cehenneme çığlık yemek yemeye kahvaltı yapmadım açım ben gidelim yiyelim"
"Haa baştan söylesene "
"Ben ne dedim "dedi gözlerimi devirdim ve ayaklandım .
"Gelen var mı "diye sordu giray bizimkilere. Hiç biri gelmedi biz de girayla çıktık sınıftan.merdivenleri inerken karşidaki boy aynasından kendime baktım ve giraya çok uyumluyduk.telefonumu çıkartıp girayi yanima çağırdim.
"Noldu "dedi öküz.
"Gel fotoğraf çekicem "dedim ve yanıma çektim arka kamerayı açıp aynaya tuttum ve poz verdim.bir kaç tane fotoğraf çektim en son giray telefonu elime alıp beni kolunun altına çekti kolunu omzuma atıp kendine çekti beni ben de refleks olarak.ona baktım o da o ara fotoyu çekti.
"Yeter bu kadar
"Dedi ve telefonu kapatıp beni yanına çekti. Sesizce okuldan dışarı çıktık. Yandaki pizzaciya gidiyorduk."Hayır ya "dedim gülmeye devam ederken. Su an da pizzacıdayız pizzaları söylemiştik beklerken canımız sıkıldığı için telefona oyun indirip onu oynamaya başlamıştık ve giray oyunda yanmam için ellerini güya yanlışlıkla çarpiyormuş gibi yapıp kollarıma vuruyordu.
"Ya giray dursana yanicam senin yüzünden al ışte düştü adam oyun bozancilik yapıyon sen banane ya "dedim kollarını göğsümün altından birleştirip.
"Ya zaten oynayamıyordun boşver "dedi ve küçük bir kahkaha attı.ben de bir şey demeyip dil.çıkardım.oda sadece gülümsedi .
Sonunda pizzalar gelmişti of be şunlara bak
"Pizzaya söyle bakmayı kes yoksa korkup kaçacaklar"diyen giraya göz devirdim ve pizzama odaklandımm..."Çığlık"
"Hııı "
"Çığlık "
"Hıigg"
"Çığlıkkk"
"Ne var amk ne ne " bir uyutmuyorlar ya.girayla yemek yedikten sonra okula dönmüştük ve ben uyumuştum daha doğrusu uyumaya çalışmıştım bu mallar izin vermemişti.
"Ne var mısra "dedim kafamı kaldırarak.
"Kanka kalk haberim var sana "kafasına bir tane geçirdim.
"Salak bunun için mi uyandırdın beni "dedim mısraya o da kafasını ovaliyordu.
"Kızım deme öyle damla okula gelmiş seninkini kişye çekti fısır fısır bir şeyler söylüyor "dedikleriyle gözlerim pörtledi .
"Nasıl nerdeler lan "dedim direk toplanırken
"Bahçendeler kanka "
"Iyiyde bu kız okuldan gitmedi mi lan "
"Valla bilmiyom kanka gitti ama ya orası kesin de giray la ne konuşuyor "
Dudak büktüm ben de cok merak ettim ama mısraya çaktırmazdım sonra dilinden ďüşmüyoruz.
"Neyse ya bizene ne ki ne konuşursalar konuşsunlar "dedim ben yayılarak.
Güya umrunda değil rollere bak . Oo hoş geldin iç nerelerdesin sen ya ne zamandır yoktun.gekemk istemezdim ama mecburum sana napayım. Öf git be .diyerek gönderdim ic sesi .ay ne konuşuyorlar acaba ya. Hocanın sınıfa girmesiyle düşüncelerimden çıkıp yerine oturdum. Giray da gelmemişti zaten öf ya.Giray'dan
"Ne zaman mış maç ina göre alın biletleri "
"Bakıyım ben alırım kızlara da alıyım mı"
"Al onlar da gelecek"kafasını salladı rüzgar.Teneffüs olduğu için bahçedeydik beşiktaşin maçına bilet almaya çalışıyordu hep beraber gidecektik.
"Giray"ismimin seselenilmesiyle sesin geldiği yöne döndüm.damlaydi bu ama bunun burda ne işi var di .hizla ayağa kaktım.
"Senin burda ne işin var "dedim dişlerimin arasından.
"Konuşmamız lazım "dedi sesizce.
"Seninle konuşcak bir şeyin yok benim git buradan"dedim ve arkamı döndüm.
"Giray lütfen sadece 5 dk hadi"dedi kolumdan tutarak kolumu elinden kurtardım ve bizim çocukara döndüm gitmeleri için işaret verdim Hepsi de gitti.
"Dökül"dedim damlaya dönerek.
"Giray ben çok özür dilerim affet beni ben seni cok seviyorum "dedi.buna bana önceden söylemiş olsaydı hoşuma giderdi belki ama şuan ondan sadece tiksiniyordu.
"Yok oyle bir dava sen kedi çıkarlarının peşinde koşarsın kesin bunun da altın da bir sey vardır istemez özrünü felan defol git "daha fazla dibime girdi .
"Ne sanıyorsun onu sevdiğini felan mı saçmalama o kiz senin tipin bile değil sen beni seviyorsun giray o sünepeyi değil "
"Kimi sevip sevmedigim seni ilgilendirmez ve çığlık hakkında da düzgün konuş o asla senin gibi değil olmaz da zaten şimdi git ve bir daha gelme "dedim ve arkamı dönüp yürümeye başladım.
"Bu arada aklndaki o pus düşünceleri de çıkar o küçük beyninden"diyip devam ettim .
Dese çoktan başladığı için derse girmedim ve kantine indim .
Bir zamanlar onu sevdiğimi sanmıştım ama sevmiyormuşum çünkü çığlığa karşı hissettiğim hiç bir duyguyu ona hissetmemistim ben .
Ben şundan eminim ki çığlığı seviyordum...Selam millet umarım olmuştur bölüm bu bölüm sakin geçti ama olsun okuduğunuz için teşekkür ederim yeni bölümde görüşmek üzere 😇💜🦄
Vote ve yorumu unutmayin lütfen
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O Benim
ChickLit"Hayat beklemediğimiz süprizlerle doludur her zaman.Onlar da olmasa hayatın bir tadı kalmazdı zaten.Benim başıma gelen en güzel süpriz onun gülüşü oldu bu hayatta.Aslında uzun zamandır hayatımda olan ve önceden fark etmediğim için pişmanliklar duydu...