Del 2 - trofors og fam. Gunnarsen

841 34 1
                                    

^Billedet er fra "jeg hader dig, Martinus Gunnarsen" af Queen_Kjaer  LÆS DEN!

-
-
"Sophia... er du okay?" Spurgte han bekymrende. Jeg kunne fornemme, at han mente med hensyn til min krop. Jeg var blevet utrolig tynd den sidste måned. Min mor havde ingen energi til at lave mad, så når jeg endelig spiste, var der som regel noget billigt salat fra fakta.
Jeg rystede bare på hovedet som svar. Han kiggede mig dybt i øjnene. Og det kunne jeg fornemme selvom der var en skærm og en masse kilometer mellem os. "Skat jeg har virkelig lyst til bare at komme hjem til dig lige nu.." mumlede Martinus. "Jeg har også lyst til du er her.." jeg tørrede en tårer af min kind. Der var ingen grund til at gøre ham mere bekymret. Jeg kendte ham for godt til at vide, at han kunne gå helt i panik hvis han viste hvordan jeg havde det. Så jeg fortalte kun en tredje del af det hele...
"Jeg savner dig virkelig!" Sagde Martinus.
"Jeg.. jeg savner også dig" fik jeg fremstammet. Jeg kunne virkelig godt bruge ham i mit liv lige nu, men det var umuligt!

Vi snakkede lidt i nogle timer. Han var virkelig fantastisk og kunne bare altid gøre mig glad, men når jeg så slukkede mobilen, var han der jo ligesom ikke mere..

Jeg har ikke boet i Trofors i 3 uger, men jeg har i det mindste fået nogle beskeder fra kommunen de sidste par dage. De skriver noget med, at der nok ikke går så lang tid før jeg kan komme tilbage. Tilbage til mit hjem. For Trofors var jo egentlig blevet mit nye hjem.. og familien Gunnarsen var blevet min nye familie..
Jeg savnede det og dem så utrolig meget!
-
-
-
Stem og kommenter for mere! Kom gerne med ideer til bogen!💛🙏🏼

Together 2 - Marcus og Martinus [AFSLUTTET]Where stories live. Discover now