Del 9. - "har aldrig været mere klar<3"

804 27 3
                                    

Jeg vågnede op med den bedste følelse i maven. Jeg strakte mig og gik ud på badeværelset for at børste tænder. Jeg redte mit lange brune hår og satte det bare med lidt produkter fra skuffen. Jeg kom tilbage på værelset, hvor jeg hurtigt fandt et sæt tøj. Jeg redte min seng og rydede mit nattøj op, som jeg bare havde smidt på gulvet.

Min mobil bippede. Det var en snap fra tinus. "Godmorgen smukke, klar til i dag? <3" stod der. Jeg smilte og kunne mærke varmen i mine kinder sprede sig til resten af kroppen. "Har aldrig været mere klar<3" skrev jeg og sendte den.

Jeg sad på stolen ved køkkenbordet med min lille fæsne skål havregryn. Ej jeg er faktisk ret så imponerer over min selv i dag, for det er nok første gang jeg spiser morgenmad i sådan 4 uger?
"Godmorgen" mumlede en stemme bag mig. Stemmen gjorde mig med det samme utryg. Jeg vendte hovedet og mødte min mors blik. Jeg svarede hende ikke. Jeg stilte bare min skål ved vasken og gik op for at pakke mine ting.

Når ja! Jeg har glemt at fortælle hvad jeg egentlig skal i dag!
Jeg skal til min ynglings by trofors. Hen til mine yngligns personer og kæreste. Jeg har aldrig glædet mig så meget, som jeg gør lige nu og min mors mærkelige kommentarer skulle ikke ødelægge denne her dag!
-
-
-
Tilføj lige snappen, hvor jeg opdaterer omkring bøgerne, det ville gøre mig SÅ glad! >>> cecilie.wattpad <<<<<<<<<

Tjek lige min kommentar!!! 👇🏽 den er vigtig hehe<3

Together 2 - Marcus og Martinus [AFSLUTTET]Where stories live. Discover now