Del 12. - udskrevet

825 31 12
                                    


"Må jeg ikke godt komme hjem nu?" Spurgte jeg træt med munden fuld af mad. Jeg sad stadig i sygesengen med en masse mad på skødet. Jeg havde nægtet at spise de sidste 2 dage, men for at komme hjem, ville kjell-Erik, Gerd Anne og Martinus have, at jeg spiste. Det er ok. Jeg er alligevel lidt sulten... jeg var jo også blevet ret tynd, så måske var det på tide?

"Ja hvis du er rask og bliver ved med at spise" smilede kjell-Erik venligt til mig. Jeg sukkede og nikkede stille. Martinus tog min hånd og jeg smilte til ham.

En læge kom ind med nogle papire. "Nu er du faktisk blevet udskrevet Sophia, men hvis der bliver noget med, at du ikke vil spise så skal i komme herind" sagde lægen og vendte hovedet på drengenes forældre da han sagde det sidste. "Yaay" sagde jeg glad da det var gået op for mig, at jeg skulle ud og mod Trofors! Endelig.

Vi sad i bilen. Mit tøj stank af en blanding mellem sygehus og min mor. Det var forfærdeligt, så da vi kom hjem løb tinus og jeg op på værelset. Han kastede hans "better days" hoodie hen til mig. Jeg tog imod den og kiggede mærkeligt på ham. "Hvad?" Spurgte han og grinte. "Jeg har jo mit eget tøj med?" Sagde jeg og grinte lidt. Martinus smilede kækt til mig og gik over mod mig. Han tog armene om min hofte og lænte sin pande mod min. "Ja.. men jeg elsker at se din smukke krop have mit tøj på" hviskede han og smilede sit lille charmerende smil. Jeg rystede bare på hovedet af ham og kyssede ham. Efter lidt tid trak jeg mig fra kysset og tog min trøje af. Jeg trak hans hoodie over hovedet og vendte mig mod ham igen. "Se nu der!" Sagde han og smilte til mig. "Du er for meget" svarede jeg og smed mig på sengen. Jeg er så træt. Efter 10 sekunder mærkede jeg en stor varm tryg krop ved min side...
-
-
-
Smid da lige en dejlig kommentar;) ❤️

Together 2 - Marcus og Martinus [AFSLUTTET]Where stories live. Discover now