Del 16. - afsted igen!

844 28 6
                                    

I dag skulle drengene på arbejde igen. Jeg havde plaget kjell-Erik om at komme med og droppe skolen bare lige i den uge. Han havde til sidst sagt ja.
Vi skulle til Danmark og Finland. Først Danmark. Martinus havde jo skrevet sangen first kiss til mig, som han også skulle synge. Jeg elsker den sang. Jeg hører den hver dag og jeg kan seriøst ikke få nok, men det er nok både på grund af, at det er Martinus der har lavet den til mig.. og så også bare fordi den er vildt god! Haha.

Klokken var omkring 6.00 om morgenen. Jeg var vildt træt, men jeg glædede mig til at se Danmark og Finland igen. Vi sad i lufthavnen i Oslo inde i lougen. (?) Vi skulle flyve klokken 8.30. Martinus lå og så noget youtube, Marcus det samme og jeg lå bare og sov/slappede af.

2 timer senere.

Vi sad i flyet klar til at lette. Vi havde lige hilst på en masse fans, der havde ventet i lufthavnen. Jeg sad ved siden af Martinus som altid. Mit hoved lå på hans skulder. Jeg kunne fornemme, at han havde vildt meget energi i kroppen. "Glæder du dig?" Spurgte jeg ham og grinede lidt. Han nikkede ivrigt og kyssede mig smilende i panden. Jeg rystede grinende på hovedet af ham.

Ca. Halvanden time efter landede vi i Danmark. Vi steg ud af flyet med al bagagen over skulderen. Vi gik ind i lufthavnen. En masse skrig mødte os igen. Det var endnu flere fans. Vi vinkede til dem og efter lidt rid kunne vi gå over og tage billeder osv med dem. De var vildt søde, men jeg fattede ikke alt de sagde haha.. (Forestil jer de snakker norsk:))

Isac skubbede pigerne lidt væk og gjorde tegn til, at vi skulle videre. Vi skulle interviewes om en time tror jeg. Jeg flettede mine fingre ind i martinus'. Det gjorde mig så rolig og i stressede situtationer som det her, er det dejligt, at kunne tage hans hånd. Han forstod altid.
Vi gik igennem lufthavnen og ud til bilen der holdte ude foran lufthavnen.
-
-
-
God dag! :)

Together 2 - Marcus og Martinus [AFSLUTTET]Where stories live. Discover now