Set a lemenő nap utolsó sugaraira ébred - bántja a szemét a nap, hisz már hozzászokott az éjszakai élethez. Smaragdzöld szemét szinte már égeti a redőny apró résein beszűrődő fény ezért kezével eltakarja azokat. Ásítva tudatosul benn, hogy ideje felkelnie, ezért lassú mozdulattal oldalára fordul majd felül. Mikor megmozdul itt-ott fájdalom hasít testébe s ekkor eszébe jut mi is történt az előző éjjelen.
Mély sóhaj mellett áll fel fekvőalkalmatosságából, majd felöltözik. Egy egyszerű farmer, fekete bokacsizmával, egy fehér póló s rá pirosas kabát szerűség. Kezein a vöröses anyagot mint mindig, most is könyökéig feltűri, ujjait pedig egy sötét színű, csuklójáig érő kesztyűbe bújtatja. Nyakában egy aranylánc lóg, amit lakótársaitól kapott.
Miután kiballag a fürdőbe, kicsit rendbe szedi vöröses haját. Ahogy a tükörképével szemez tekintete elidőz bőrén s néhol két-két lyukacskát vél felfedezni szemfog távolságban. Amikor sóhajtva megfordulva nyakánál valaki meleg leheletét érzi. A tükrön keresztül kezd szemezni egy karmazsin szín szempárral. A szemek egyike elé kissé behull halvány szőke haja a tekintet tulajdonosának. A Set mögött álló alak nagyjából egy magas vele. A szöszke fiú füleiben fülbevaló díszeleg, melyen a villany fénye meg- megcsillan. Pizsama van a hátrébb állón.-'Reggelt Kane. -mosolyodik el a vöröske ahogy hátrafordul.
-Látom most sem sikerült átváltoznod. -a fiú hangja egy kissé halk, arcmimikájával egyetemben érzelmekről nem igazán árulkodó. Tekintete egy, a zöld szemű mellkasánál kissé elővillanó sebet pásztázza. Mikor beszél, az átlagnál hegyesebb szemfogait látni engedi.
-Én meg hallom a köszönés még mindig kimaradó dolog nálad. -jobbra lépve átadja a tükörnél a helyet- Legközelebb próbálkozzatok keményebben.
-Eddig is elég keményen próbálkoztunk, ha én is beleszólhatok a kis diskurálásba. -szólal meg egy hang az ajtó felől. A szavakat kimondó személy ásítva dől egyik vállával az ajtófélfának. Lilás tincsei egy kicsit hosszabbak az átlagnál, így teljesen eltakarják bal szemét. Íriszei ugyanazon színben pompáznak, akárcsak annak, akit az előbb Kane névvel illetett Set. Arcvonásai jóvalta lágyabbak, ajkain apró mosoly is ül. Öltözéke egy fekete farmerből, félig begombolt fehér ingből s sötétbarna cipőből áll. Valamivel magasabb az előbbi két fiúnál, de nem sokkal- Amúgy jó reggelt.
-Valahogy pedig mégsem sikerül, hogy hozzátok hasonlóvá váljak. -a vöröske kisebb gúnyt enged meg magának mosolyába, melyet ajkaira húz- Mondd csak Caleb, hányszor is próbálkoztatok már?
Mikor a lilás hajú szóra nyitná ajkait ujjain kezd el számolgatni, mivel ő maga sem tudja a pontos számot. Ekkor egy, az eddigieknél alacsonyabb fiú jön be a fürdőbe. Halványzöld haja elég kócos, szemei akárcsak Kane-nek vagy Caleb-nek, vérvörösek. Egy sötétzöld pólót visel, melyen mintául fehér csíkok szolgálnak s egy egyszerű farmert, ezek mellé pedig benti papucsot húzott a lábaira. Egy nagy füzet van nála, melybe fekete filccel firkant valamit, majd a vörös hajú felé mutatja.
Ohayo Set.-san. Eddig összesen 14-szer próbálkoztunk x) De a véred még mindig finom, én nem bánom, hogy ilyen sokáig tart míg nem válsz közülünk valóvá >(^-^)<
-Köszi a választ Vlad. -halkan felkuncogva borzolja össze még jobban az amúgy is kócos zöld tincseket- Azt viszont elárulhatnád miért nem beszéd formájában kommunikálsz velünk.
A legalacsonyabb fordít egyet a füzetében s ismét firkant rá, majd megint Set felé mutatja.
Mert így viccesebb~ És titokzatosnak is tűnök ettől OwO
Kane és Caleb míg Vlad írt beállt a vöröske mellé, hogy lássák a választ, hisz ők sem hallották még egyszer sem megszólalni a kis zöld hajút. A választ olvasván szinkronban kuncognak fel, mire az író egy nagy s aranyos, teljes fogsoros mosolyra húzza száját. Ekkor a bejárati ajtó nyitódását s csukódását hallják meg s kitódulnak az előszobába mind a négyen. A kis csapatuk ötödik s egyben utolsó tagja megjött. Köztük messze a legmagasabbnak tűnő fiú, ki majdhogynem a két métert súrolja. Tincsei mélykékek, orrán egy szemüveg csücsül, szeme pedig a változatosság kedvéért karmazsin vörös színben pompázik. Tekintete kissé éles alapból is s emellé nem épp kedves arcvonások párosulnak. Egy fehér ing, fekete zakó s fehér kabát fedi felülről testét, melyhez egy kék farmer s egyszerű cipő társul. Kezében barna bőrtáska.
Fáradt sóhaj mellett dobja le magát a kanapéra s felkarjait fejével egyetemben a háttámlára támasztja. Tekintetét a másik négyre emeli majd halvány mosolyt produkálva hunyja le szemeit akkor, mikor megszólal.
-Megjöttem.
-Azt látjuk, Matt. -válaszol rá Set.
-Megint nem jártunk sikerrel, mi? -lomha mozdulattal emeli kezét a sorfalat állók felé, majd mutató ujjával int. Erre Set előlép s leül mellé.
-Nem. -válaszol tömören.
-Akkor majd a legközelebbi teliholdkor újra próbálkozunk. Addigra összeforrnak ezek is. -oda sem kell néznie, úgy böki meg az egyik mély fognyomot. Tudja az hol van, hisz ő hagyta rajt maga után. A vöröske kissé felszisszen mikor az érzékeny részhez ér a fiú.
-Rendben. Bár lassan már úgy tűnik átváltoztathatatlan vagyok. -kissé elvigyorodik.
-Nem hinném. -halkan felkuncog beszélgető partnere- Nah, de mindegy is. Ideje menni, már ha Kane is méltóztatik elkészülni, Caleb végre begombolni azt a fránya ingét, Vlad pedig megkeresni a cipőjét.
-Héka, az ingem marad így. A lányoknak tetszik. -kissé sértettebben motyorássza a végét már mondandójának a lila hajú. Erre a többiek felkuncognak, kivéve Matt-et aki csak ingatja fejét az egészre...
**************************************************
És... megint belekezdtem valamibe xD Eddig mi a véleményetek? Ki tűnik a legszimpatikusabbnak/a legellenszenvesebbnek? Amúgy ha bárki bármit nem ért, az nyugodtan írjon kommentet, majd elmagyarázom. Tudom, itt nagyon nem rágtam az ember szájába mindent, de ha nem esett le, a vörös szeműek egytől egyig vámpírok. Nah, de nem is húzom tovább az időt, hamarosan jelentkezem~