3. rész

1.1K 76 13
                                    

Ismét indul egy éjszaka. Teljesen átlagos, minden olyan simán halad, mint eddig bármikor. Mégis valami más. Mintha a négy vámpír feszültebb lenne mint máskor. Set úgy gondolja, biztosan csak rosszul látja rajtuk így egy vállvonással le is tudja. Azaz, így tervezte.

Az óra pontosan éjfélt ül s a pult elé leül egy férfi. Nem mondható túl magasnak, de nem is alacsony. Egy fehér inget s fekete zakót visel ugyanilyen színű nadrággal s cipővel. A haja fehér színű, tincsei teljesen egyenesek bár kissé rendetlenül simulnak a fiú fejéhez. Íriszei ezüst színűek, szinte már világítanak. Tekintete vad, veszélyt sejtető. Arcvonásai mogorvák, bár talán a legszembetűnőbb az ajkainál függőleges vonallal húzódó sebhely, mely hasonlít egy hatalmas karomnyomra. 
Alkarjait a pultra fekteti, jobb öklén egy tetoválás díszeleg. A tetkó egy gömbökből álló, a farkába harapó kígyót ábrázol - a mindenség, a halhatatlanság és az örök élet jelképe. 

-Mit adhatok? -fordul a vöröske az ismeretlenhez a pult túloldalán. Pillantását végig vezeti rajt s megállapítja, hogy még nem járt itt ez a személy. 

-Mondjuk... -az alak elvigyorodik- magadat. És elvitelre kérnélek. 

Set értetlenül pislog csak az alakra válasz gyanánt, mire az a pult felett átnyúlva megragadná a felsőjét, de Caleb közbe lép a vörös hajút arrébb rántva.

-Démonokat nem szolgálunk ki. -a zöld szemű eddig még nem hallott ilyen száraz hangnemmel való beszédet a lilás hajútól. A teremben körbe pillant. A másik három vámpír tekintete is ide szegeződik. Mintha csak arra várnának, mikor támadjanak falkában arra a... démonra?! Várjunk, mi van?!

-Ha nem adjátok, hát erővel is átvehetem. -feláll a székről, melyen eddig helyet foglalt.

-Távozz míg szépen mondom. -szólal meg az ezüst szemű háta mögül Kane. Eddig is gyorsan és szinte észrevehetetlenül mozgott a tömegben, ha úgy adódott, de mintha most még gyorsabb lenne a szőkeség.

-Mert mi lesz? -a nála alacsonyabb vámpír felé fordul, a kérdést kissé odamorranja- Megharapsz? Nem félek tőled kapafog. -eközben a maradék két vámpír is odamegy. 

-Elég nagy a szád démon uraság. -egy túl édes mosoly ül ki Matt arcára. Ilyenkor mérges... Ideje lenne futnia annak, akit a kék hajú srác haragja utol akar érni- Esetleg ezt az ügyet megtárgyalhatnánk. 

Míg az égi meszelő vámpír beszél szöszke társa egy jól irányzott mozdulattal hátra csavarja a fehéres hajú kezeit. 

-Most szépen velünk jössz. -azzal elkezdi maga előtt tolni. A férfi, kinek nevét nem tudni próbál ellenkezni - sikertelenül. 

A hátsó ajtón kivezeti a démonnak nevezett személyt, utánuk halad a másik három vámpír. Vlad út közben valahonnan elővett egy piros fejű baltát majd a többieket beérve Matt átveszi tőle. 

***

Nagyjából fél óra múlva térnek vissza a vámpírok úgy, mintha mi sem történt volna. A pultnál hagyott Set-et sikeresen ellepték a rendelések s mivel még csak tanulgatja a koktélok kikeverését eléggé elhavazódott s összevissza kapkod, ezzel elég vicces hatást keltve. A vörös szeműek összenéznek, majd halkan kuncogva sietnek a segítségére - mintha mi sem történt volna...

********************************************************************

Megérkeztem egy új résszel, ami elég fontos a továbbiakat tekintve, még ha alig is volt cselekménye

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Megérkeztem egy új résszel, ami elég fontos a továbbiakat tekintve, még ha alig is volt cselekménye. Lehet hogy van ami még nem tiszta, arról később esik szó. Matt-hez pedig csak annyit... minden történetembe kell egy szadista, elnézést xD 
Viszont komolyra fordítva a szót, most tervezek egy-egy talán rövidebb fejezetet mind a négy vámpírnak személyenként külön szentelni, hogy jobban megismerhessétek őket. Ehhez annyit kérnék, hogy aki a legjobban érdekel titeket, annak a nevét írjátok meg commentben ^^ Köszi előre is
Addig is sziasztok~
(A képen pedig a tetoválás látható)

4 vámpír mellett az életWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu