Yine Zeliş Sultanın hayvan gibi sarsmasıyla uyandım.- Anne bir kere de normal bir şekilde uyandırsan olmuyor mu?
Gülümseyerek
-Olmuyor, vicdanım el vermiyor deyip odadan çıktı. Sanırım ailecek delirdik diye düşünürken Ela'nın sırtıma atlamasıyla ikimizde yere yuvarlandık. Üstümden kalkınca sırtına bir şaplak indirdim. Oh be şimdi rahatladım. Şeytani bir bakışla bana doğru geliyordu. Tam Bir Usain Bolt edasıyla tuvalete girdim. Hayvan kapıyı yumruklamaya başladı.- Lan bi işeyemiyorum mk siktir git
- Tamam be gittik. Kızma hemen.
Kapının kapanma sesini duyunca rahatlayıp tuvaletten çıktım.
Üstüme rastgele bir şeyler giyip mutfağa indim. Zeliş Sultan yine döktürmüş. Babam ve Ela bu görüntüyü bozmakla meşguldü. Hayvan gibi yiyorlardı. Bende aç bir ayı edasıyla tıkınmaya başladım. Yemek yemek ne kadar güzel bir şey be. Herkes tıkındıktan sonra Ayı sürüsü olarak salona geçtik. Her pazar böyle olurdu. Herkes tıkınır ve magazin programı izler. Kadınların magazin programı izlemesini anlarımda erkekler niye izler mk. Bu bunla çıkmış bu buna küfür etmiş. Herkes bir koltuğa oturduktan sonra babam favori magazin programını açtı. Daha fazla izleyemeyeceğimi anladığımda telefonu cebimden çıkarıp Whatsapp'a girdim anında şöyle bir mesaj geldi.
Bilinmeyen Numara: Naber?
Bu kim lan. Fotoğrafı da yok
Eda: Kimsin?
Bilinmeyen Numara: Çok acelecisin Eda. Sonra öğreneceksin.
Adımı nereden biliyor bu?
Eda: Siktir git mk.
Bilinmeyen Numara: Biraz daha konuşalım.
Eda: Neyse, Tanıdığım biri misin?
Bilinmeyen Numara: Evet, biraz aklını zorlarsan hatırlayacaksın.
Yavşak Hilmi mi acaba? Hep futbol oynardık ne adamdı be
Eda: Yavşak Hilmiysen eğer çalı süpürgesini münasip bir yerine sokarım bilmiş ol.
Bilinmeyen Numara: Jsjsjsjssjs o kim mk kimse çok şanssız adammış. Lann erkek mi o?
Eda: Yok kadın mk tabi erkek.
Bilinmeyen Numara: Yani sen benim gibi bir dünya harikasına salak mı diyorsun?Eda: Senin gibi bir dünya sığırına salak diyorum evet?
Bilinmeyen Numara: Yaa anne bu bana salak diyoo!
Eda: Allah Belanı Vermesin kapat telefonu.
Bilinmeyen Numara: Bak bana değer veriyorsun Allah Belanı VERMESİN yazıyorsun sjdjdndndn
Eda: İyi misin?
Bilinmeyen Numara: Hiç olmadığı kadar iyi sen?
Eda:
Bilinmeyen Numara: Djdjddjdj bayılmadan önce bir fotoğrafını göndersene özledim.
Eda: Ne ara gördün de özledin lan?
Bilinmeyen Numara: Kızım ben senin hangi donu hangi gün giydiğini biliyorum. Tamam şimdi fotoğrafını at.
Eda: Oha mk sen nasıl bir sapıksın.
10 saniye olmadan Adını "Bilinmeyen Sapık" diye değiştirdim.
*******
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bilinmeyen Sapık
HumorBilinmeyen Numara: Naber? Eda: Kimsin? Bilinmeyen Numara: Çok acelecisin Eda. Sonra öğreneceksin. Eda: Siktir git mk. ******* Adını bile bilmediğin birisi nasıl hayatının merkezi olabilir?