Yalan

790 67 27
                                    

Arkamı döndüğümde kimse yoktu. Ben onu beklerken onun benimle dalga geçmesi hazmedilecek gibi değil di. Ağlamamak için kendimi zor tutuyordum. Hızlıca Cafeden çıktım ve sahile doğru yürümeye başladım. Sahil beni rahatlatan tek yerdi. Rastgele bir yere oturdum ve dalgaları izlemeye başladım. Hala onu düşünüyordum. Neden bütün her şey benim başıma geliyor. Sol gözümden bir damla yaş düştü. Hayır! Hayır! Ben bu olamazdım. Ben tanımadığım birisi için ağlamazdım. Neden böyle oldum? Hızlıca kalktım ve otobüs durağının yanına gittim. Otobüsü beklerken rastgele bir şarkı açtım ve dinlemeye başladım. Otobüs gelince kartımı bastım ve ortalara bir yere oturudum.
*******
Eve gelip kapıyı yavaşça açtım. Nasıl beni kandırırdı ya. Nasıl hazmedemiyordum işte. Tanımadığım birini önemsiyordum. Yarın da okul vardı ben nasıl okula gidecektim.

Eda: Sen beni kandırdın artık bana mesaj atma bile.

Bilinmeyen Sapık adlı kullanıcı engellendi

Pijamalarımı giyip yatağa ani bir uçuş sergiledim. Hayvan gibi uykum gelince kendimi uykunun kollarına bıraktım.
*****
Niloya, niloya derler adına!

Hadi mk kalksana

-Kulağımı s*ktiğin için teşekkürler

-Her zaman ne demek

-Siktir git odamdan giyineceğim.

-Tmm be gittim

Uyuşuk uyuşuk banyoya gittim ve rutin işlerimi hallettim. Üzerime rastgele bir şey geçirip aşağı indim. Annem mis gibi bir kahvaltı hazırlamıştı. Masaya hayvanca oturdum ve tıkınmaya başladım. Telefonuma aniden bir mesaj geldi. Umursamayarak kahvaltımı yapmaya devam ettim. Annemin yanağına kocaman bir öpücük kondurup spor ayakkabılarımı giydim ve gelen mesaja baktım.
NE! OHA MK BUNU BİZE Mİ YAPTIRACAKLARDI!

Bilinmeyen SapıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin