Oha,Eren benim kuzenim.
-O-ha s-sen misin?
Gülerek
-Eren abin hani 2 yıldır görmediğim
Anaam tutmayın beni gız deyip hayvanca sarıldım. Ne yapayım yani
2 yıl sonra görmüşüm yani. Dolu dolu geçen bir araba yolculuğundan sonra nihayet eve gelmiştik. Annemlere de sürpriz olacaktı. Zile bastıktan 3 saniye sonra annem kapıyı açtı.
- Eda nasıl geçti sınavın? Birden Eren abiyi görünce gözleri doldu ve sıkıca sarıldı. Ela ise alt kattan çığlıklar ile iniyordu. Görmüştü tabii balkondan
-Erenn abi seni çok özledim deyip sarıldı. Herkes bana bakmaya başlayınca ne oldu der gibi kafamı salladım.
-Eren abi sen Türkiye'ye boşu boşuna gelmezsin
- Parti düzenlemek için geldim.
-Ne partisi be?
-Zeliş Sultan bugün babanla Yunanistan'a gidecekler
Yoh amına be. Dünyanın diğer ucuna. Ela çığlık atarak aşağıya indi
-Yeter be kulaklarım kanadı.
-Off bi sus ne partisi?
-Doğum günü partisi
-Ayy ben elbise seçeceğim deyip çığlık çığlığa odasına koştu.Bende sıkıntıdan odama gidip cebimden telefonumu çıkardım.
Eda: Ne zaman karşıma çıkacaksın?
Bilinmeyen Sapık: Belki sonra
Eda: Tanımadığım birisiyle konuşuyorum farkında mısın?
Bilinmeyen Sapık: Ve konuşmak da istiyorsun.
Eda: Siktir git mk.
Bilinmeyen Sapık adlı kullanıcı engellendi.
Sinirden telefonu fırlatacaktım. Aklıma doğum günü partisi olacağı geldi ışınlanarak dolabımın karşısına geçtim. Çok süper bir elbise bulmuştum. Gülümseyerek Ayça'yı aradım.
-Aloo Ayça naber?
-İyi sen?
-Eren abi geldi doğum günü partisi var bugün.
Deyip telefonu kapattım. Piçlik yapmak hobimdir.
İnstagrama girip fotoğraflara bakarken bir yeni takip isteği geldi.
CikcikKuş... Bu nasıl bir isim mk. Neyse takip edelim bakalım kim miş?CikcikKuş:Merhaba tanışabilir miyiz?
Eda: Sanki bir bok anlamadık
Cikcikkuş: O kadar mı belli oluyor?
Eda:Maalesef evet. Neyse benim hazırlanmam gerekiyor. Bay bilinmeyen sapık
Cikcikkuş: Sende yalancısın o zaman küstüm hıh.
Eda: Siktir git diyorum ve konuyu kapatıyorum
Deyip İnstagramdan çıktım. Bu çocuk harbi deli ya. Elbiseme yeniden bakıp ayakkabıları ve makyaj malzemelerimi çıkardım. Çok makyaj yapmazdım ama bu güne özel.(Giydiği)
Biraz fazla mı olmuştu ya. Ama tek beğendiğim bu elbise vardı. Boy aynasında kendime baktım. Fena değildim. Makyaj masamın önüne oturup ince bir eyeliner çektim. Parlatıcı sürüp makyajımı tamamladım. Ayakkabılarımı giyip merdivenlerden yavaşça indim. Ela'da arkamdan geliyordu. İkimizde çok güzel olmuştuk.
(Elanın elbisesi)
Birbirimize bakıp gülümsedik ve salona gittik. Eren abi bize hayranlıkla bakıyordu. Cool bir şekilde gülümsedik ve arabaya bindik. Ayçaların evinin önünde durduğumuzda o da düşüncelere dalmış sırıtıyordu.
-Ne sırıtıyon mal.
-Ayy bir şey yok geldim.
Ayça'da mini bir elbise giymişti ama çok yakışmıştı.(Ayçanın giydiği)
30 dk sonra parti salonuna gelmiştik. Heryer de balonlar asılıydı. Gerçekten emek verilmişti. Hep beraber içeri girdik. Herkesi tanıyordum. O yüzden yabancılık çekmeyecektim. Ortak arkadaşlarımızın yanına gittik. Yani, Ozan,Berk, Ece ve Melis'in yanına. Birbirimizi küçüklükten tanırdık.
-Naber kızlar?
-İyi siz?
-İyiyiz ama Ece hergün kafama vurarak uyandırmasa daha iyi olacağım.
Ela gururlu bir sırıtışla
-Bende hep öyle uyandırıyorum dedi. Herkes kendi aleminde takılırken telefonuma mesaj geldi.Bilinmeyen Sapık: Arka Bahçeye geç. Bir azdan seni arayacağım.
Elim ayağım birbirine dolaşmıştı. Ayçaya tuvalete gidiyorum diyerek arka bahçeye çıktım.
Anında telefonum çalmaya başladı.-Benimle konuşmak istiyordun değil mi Eda?
Sesi büyüleyiciydi. Rahatlatan bir sesi vardı.
-Evet de sen beni nereden tanıyorsun.
-Söylersem büyü bozulur değil mi?Ama şunu bilmelisin ki beni çok iyi tanıyorsun.
-Oğlum bana şifreli şifreli konuşma yırtarım o ağızını. Şimdi siktir git diyerek telefonu kapattım. En nefret ettiğim şeydi şifreli konuşmak. Hiç birşey olmamışçasına Ayçaların yanına döndüm. İlk defa bir parti bu kadar güzel geçiyordu. Başımıza taş yağmazsa iyidir. Garsonun yanına gidip kokteyllerden bir tanesini alıp Melisle konuşmamıza geri döndüm. Slow bir şarkı çalmaya başlayınca bütün çiftler ayağa kalkıp dans etmeye başlamıştı. Eren abide benimle dans etmek isteyince kırmayıp dans pistine geçtik.-YGS nasıldı bakalım?
-Matematik anamı ağlattı fizikde öyle onun dışında iyi
İyi falan değildi bok gibiydi demek istesemde kendimi tuttum.
-Sen yaparsın
-İnşallah
Şarkı bitince yerlerimize geçip Eren abinin konuşma yapmasını bekliyorduk.-Partime katıldığınız için çok teşekkürler, biliyorsunuz ki burada olan her insan benim için çok özel. Öncelikle herzaman benim yanımda olan arkadaşlarıma teşekkür ederim. Beni hiç bir zaman yanlız bırakmadılar.
Eren konuşma yapmaya devam ederken arkada hepimizin çocukluk fotoğrafları vardı. En çok da benim. Herkes mutlulukla fotoğraflara bakmasıyla birden video durdu.
Vote ve yorum atmayı unutmayın❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bilinmeyen Sapık
HumorBilinmeyen Numara: Naber? Eda: Kimsin? Bilinmeyen Numara: Çok acelecisin Eda. Sonra öğreneceksin. Eda: Siktir git mk. ******* Adını bile bilmediğin birisi nasıl hayatının merkezi olabilir?