8.ci sınıflar okulumuzu görmeye gelecekmiş. Duvarlara afiş asacakmışız. Bu nasıl bir istek ya. Sınavdan sonra birde. Herkes katılmak zorundaymış. İçimden Banane gitmeyeceğim desem bile annemin 36 numara terliği popoma atacağını canlandırdığımda bunun hiç iyi bir fikir olmadığına karar verdim. Yarın Ayça'lar ile beraber Ege Üniversitesini görmeye gidecektik. Onun içinde ayrı heyecanlıydım. Saat 8.45. Kesin Kamil Hoca bu sefer dövecek diye içimden geçirirken bir yandanda hayvanca koşturuyordum.
*****
Hocağğm içeri girebilir miyim?Sinirli bir şekilde bana bakıyordu. Aha kesin bu sefer dövecek derken
-Tamam yerine geç!
Ohaa kesin başıma taş yağacak derken Ayça kafama vurdu.-Ne var mk
-Knk sınav var
-Biliyorum
-Sanki ben bilmiyorum mk neyse ben çalışmadım çaktırmadan senden baksam olur mu?
-Kamil Hocanın tahta cetvelini suratında görmek istemiyorsan bakabilirsin tabii.
-Yok sağol vazgeçtim.
Şirince gülümsedim ve hocanın yazdığı ve hiç bir bok anlamadığım formüllere baktım. Zilin çalmasıyla hocaya dil çıkardım. Hızlıca kantine indim ve bir tane sandiviç aldım. Napayım acıkmışım yanii. Sandviçimi bitirdiğimde zil çaldı. Bu teneffüsler ne kısa arkadaş yaa. Sınıfa çıktım ve sırama oturdum. Kamil hoca içeri girdi ve açıklama yapmadan kağıtları dağıttı. Bir soruya baktığımda kalbim ağrımaya başlamıştı. İnsafsız hoca böyle kazık soru mu sorulur. Zor da olsa soruları cevaplamaya başladım.
*******
Şuan sınavın nasıl geçti? Diye sorduğunuzu biliyorum. Açıklayayım bok gibi geçti kesin 45 alacaktım. Birden Nöbetçi öğrenci kapıyı açtı ve içeri girdi.-Herkes afişleri alıp okulun duvarlarını süsleyecek.
Umutsuzca bir kaç tane afiş aldım ve duvarın yanına gittim. Rastgele yapıştırıyordum. Aklımda yine o vardı. Sapık... Dalga geçmişti benle hayvan herif. Son afişide hırsla yapıştırıp sınıfa girdim. Çantamı alıp okuldan çıktım. Yarın Ege Üniversitesine gidecektik. Bakalım bizi neler bekliyorr.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bilinmeyen Sapık
HumorBilinmeyen Numara: Naber? Eda: Kimsin? Bilinmeyen Numara: Çok acelecisin Eda. Sonra öğreneceksin. Eda: Siktir git mk. ******* Adını bile bilmediğin birisi nasıl hayatının merkezi olabilir?