Çıkma Teklifi

985 66 25
                                    

Sonra sadece kendi fotoğraflarım çıkmaya başladı. Herkes meraklı gözlerle olacakları izliyordu. Birden Eren konuşmaya başladı.
- Benimle çıkar mısın?
-H-hayır
Deyip partiden hızlıca  uzaklaştım. Böyle,bir şey olamazdı. O o benim kuzenimdi. Ona karşı birşeyler hissetmiyordum. Eve zor da olsa gelmiştim. Anahtarla kapıyı açtım ve sessizce içeri girdim. Allahtan herkes uyuyordu. Odama çıkıp kapıyı kilitledim. Üzerime pijamamı giyip yatağın üzerine oturdum. Yarın fizik sınavı vardı. Az da olsa çalışmıştım daha fazla çalışmak istiyordum fakat bu moral ile asla çalışamazdım.
Whattsapp'a girdim ve sapığın engelini kaldırdım

Bilinmeyen Sapık: Sen bana engel mi attın

Bilinmeyen Sapık: O engeli kaldır

Bilinmeyen Sapık: Yeni hesap açarım

Bilinmeyen Sapık: Ohh be sonunda

Eda: Eğer karşıma çıkmazsan bir daha ölsen benimle konuşamazsın.

Bilinmeyen Sapık: Moralin mi bozuk.

Eda: Evet

Bilinmeyen Sapık: Ne oldu

Eda: Anlatamam belki sonra
Deyip telefonu kapattım. Giriş kapısının açılma sesi geldi. Kesin Eren ile Ela geldi. Takmayıp kendimi uykunun kollarına teslim ettim.
******
Sabah alarmım ile uyandım. Hala akşamki olayı düşünüyordum. Tuvalete gidip rutin işlerimi hallettim ve çıktım. Rastgele kıyafetler çıkardım ve giydim.
Saçlarımı topuz yaptım ve salona indim. Eren bana gülümseyerek bakıyordu. Ona iğrenerek baktım ve masaya oturdum. Hiç birşey yemeden kalkmıştım. Ayçaya haber vermeden okula kendim gitmeye karar verdim. Kimsenin yüzüne bakmak istemiyordum. Bu yüzden okula gitmemeye karar verdim. Evimin yanında olan bir cafeye girdim ve portakal suyu istedim. Portakal suyumu yudumlarken etrafa bakıyordum.

Bilinmeyen Sapık: Şuan tam yanındayım.

Vote ve yorum atmayı unutmayın💙💜

Bilinmeyen SapıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin