אלכס ניתקה את הפלאפון ונאנחה. היא העבירה את ידה על שיערה ונאנחה.
ג'קלין מתכננת היום מסיבה והולכות להיות שם מלא מכות. אלכס התכוונה ללכת לשם כי היא הייתה חייבת לה לפחות 100 דולר. היא הייתה חייבת סיגריה.
אליכס קמה מהמיטה והביטה בארון. היא ידעה שהיא לא תחזור היום הביתה לפני סביבות 3. היא החליפה ג'ינס ודחפה כסף לכיס האחורי.
"אני יוצאת" היא הודיעה לאימה
"בסדר נסיכה" אימה הייתה רגילה לזה ולא שאלה יותר מידיי שאלות.
אלכס יצאה ואחרי כמה צעדים בטוחים היא הדליקה סיגריה. האוויר היה בחוץ סגרירי ואלכס הרשתה לעצמה ללכת לצד המדרכה על הכביש כשאופנוע טס לעברה ונעצר קצת לפניה
"יאו אלכס!" מבלו הרים את הקסדה לחשוף את פרצופו.
"יאו. אופנוע חדש?" היא שאלה מתקרבת אליו מנסה שלא לחשוף את התרגשותה
"מושאל, חבר של אמא שלי.." הוא אמר וטפח אל התא מטען של האופנוע.
אלכס לא רצתה במיוחד לשאול אם יש לו רשיון, היא כיבתה את הסיגריה והוציאה עוד קסדה מתא המטען והצטרפה למבלו.
מבלו החלס לנסוע בעוד אלכס מאדקת את ידייה סביבו.
"את בדרך למסיבה של ג'קלין?" מבלו צעק אליה מעבר לרוח השואגת
"כן" היא ענתה קצרות והתענגה על כל רגע
"גם אני." הוא אמר והאיץ.
את מבלו היא מכירה בקושי חודשיים והיא לא מצליחה להוציא מהראש. התלתלים החומים שלו כלכך דרשו סירוק קל בידיה. היא שונאת לחשוב את המחשבות האלו, בעיקר אחרי שאמא שלה הזהירה אותה כלכך הרבה מגברים.
אבל מבלו הוא משהו שונה, היא חשבה. הוא לא אבא שלה.
מבלו החנה את האופנוע שלו ליד חורשת עצים בקרבה ל"בית" של ג'קלין. מוזיקת פאנק חזקה נשמע ממנו. הוא קשר את האופנוע לעמוד שהיה שם ונעל אותו במנעול. אלכס עקבה אחרי כל תנועה שלו.
"אז איזה עניינים לך יש פה?" הוא שאל אותה והדליק סגריה "אני יודע שאת פחות בעניין של מסיבות גם אם זה פאנק"
"כן.." הדליקה גם היא "אבל אני חייבת לג'קלין ולא מתחשק לי למרוח את זה יותר מידיי"
"סמים?" הוא שאל בהרמת גבה מופתע משחרר טבעות לאוויר
"לא" היא נאנחה. הם לכו לכמה רגעים בשקט
"מה עם אמא שלך?" שאל מבלו כשהם עמדו ממול הבית הנטוש של ג'קלין
"יהיה בסדר" היא נאנחה ודחפה את הדלת לכל המהומה.לאה הבית שירות רק לעוד 14 ימים🐯
YOU ARE READING
1 2 3
Horrorסיפור ראשון שלנו (בערך). 2 דמויות ראשיות, ז'אנר אימה, וכל השאר תגלו לבד..