•אלכס•

3 0 0
                                    

ואו. אחרי המון המון זמן שלא עידכנו, החלטתי להועיל בטובי לנסות להמשיך את הסיפור. טאדא..

אלכס התמתחה במיטה. יום שבת זה יום מצויין. היא נשארה עם עיניים עצומות, משחזרת את ארועי הלילה.
מלבו.
מלבו נישק אותה.
הם היו ביחד על הנדנדה, הוא התקרב אליה, היא נרתעה, הוא התקרב אליה שוב ואז נישק אותה. והיו לה זיקוקי דינור בבטן ובראש.
איכס אלכס. את מגעילה.
אלכס חייכה לעצמה והנידה בראשה לעצמה כלא מאמינה.
מלבו.
אלכס פקחה את העיניים ובהתה בתיקרה. מה זאת אהבה? היא חשבה, זה הגיוני שאני ארגיש ככה מהפעם הראשונה?.
היא הוציאה את ידה הימנית מהשמיכה ומיששה את השידה בחיפוש אחר הפלאפון שלה. כשמצאה אותו היא לקחה אותו אליה ופתחה את האינטרנט. נותנת לכל ההודעות להתקבל אליה בצילצול חלוש.
גלינג גלינג גלינג
מבלו.
הלב שלה פעם.
איכס אלכס. יא מגעילה.
אלכס חייכה שוב וקמה מהמיטה נותנת לעצמה להסתקרן. היא לקחה את מכנסי הטרנינג הראשונים שראתה ונדחקה פנימה.
היא לא תתן לאיזה בן לשחק לה בלב. היא תבדוק אותו טוב טוב.. שלא יהיה כמו אבא שלה.
אלכס הצליחה לשמור יפה על איפוק ולא לקרוא את ההודעה עד שסיימה להכין את הקפה של הבוקר ולהתישב ליד השולחן.
'היה לי מדהים אתמול. תודה לך'
אלכס הסמיקה לעצמה ותיקתקה במהירות הודעה לג'אקלין
'אמג אמג אמג זה קרה'
ההודעה נשלחה ואלכס עברה על כל ההודעות שלא קראה.
בסביבות השעה 4 לפנות בוקר היא קיבלה שיחה ממספר לא מזוהה. אלכס עיקמה את פרצופה, זה ממש לא לעניין שמטרידים אותה ככה.
ביום ראשון היא חוזרת לשיגרה וזה ממש לא מוצא חן בעיניה. אין לה כל כך כוח לכל המבטים של הילדים המסוקרנים האלו בספריה ופחות התחשק לה לחזור להפחיד ילדים בנעיצות מבט משלה. היא כבר עברה את זה.
הלוואי והשנה הזאת תגמר.
בעודה חושבת על זה הפלאפון שלה רטט
גלינג גלינג.
עוד הודעה.
מלבו.
'מסננת?;)'
אוה שיט.
'לא, סליחה. פשוט קמתי עכשיו. בוקר טוב. וגם לי היה ממש כיף אתמול'
שלח.
איכס אלכס. יא מגעילה

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 05, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

1 2 3Where stories live. Discover now