-Αννα δεν εχω όρεξη ρε συ ξεκολλα!!
-Σήκω ρε σου λέω χάνουμε ωρα!Μέχρι ποτε νομίζεις Είναι ανοιχτά τα μαγαζιά?!
-Πάρε τη Βερονικα δεν εχω όρεξη σε λέω!
-Πάρε τον κώλο σου και πάμε δεν εχω αλλη υπομονή!
-Δεν θέλω ρε Αννα..
-Εε ρε κολλητή σου λέει μετα...
-Σιγά μην παω στο μολ τώρα..Και αν τον δω εκεί τι θα γίνει;Πως θα τον αντιμετώπισω?!
-Ερμιονη στην ευχη του κυρίου τώρα σηκωωωωω!!!
Αυτό το πεισμα της να χα και τι στον κοσμο!!!
-Και..αν..τον δω?!
Λέω διστακτικά και χαμηλωνω το κεφάλι μου..
-Θα τον κάνουμε να μετανιώσει την ωρα και την στιγμη που σε κερατωσε!Γκε-γκε?
Θάρρος χρειάζομαι!Και το χει μπόλικο η άτιμη γιαυτό την θαυμαζω!Χαίρομαι τόσο πολύ που την έχω στη ζωή μου!!
-Μην κλαψωμουνιαζεις τώρα και τραβά ντυσου!
Ωω ναι.Σε προσγειώνει στο δευτερόλεπτο. This is Anna ladies and gentlemen's!!!
(..)
Βάζω ενα απλό τζιν ψιλομεσο ενα κοντομανικο άσπρο μπλουζάκι και τα Βανς μου.
-Πρέπει να πάρουμε κάτι θηλυκό επειγόντως!!
Με κοιτάει η Αννα λες και βλέπει μπάμιες.Σορι που μαρεσει να ντυνομαι σεμνά!
-Βγάλε απο το μυαλό σου ότι σέξο τέτοιο εχεις τελως πάντων και πάμε!
Της λέω με μια ανάσα και την σπρωχνω να βγούμε απο το διαμέρισμα...
-Ελα σεβασμός στο μεγαλύτερους δεν σου έχουν μαθει;
Μου λέει χλευαζωντας και την δίνω μια μπουνιά στον ώμο.
-Αμα θέλω!
Της λέω κλείνοντας το μάτι και μπαίνουμε στο ασανσέρ..
-Ωπα βγάζουμε και δοντακια τώρα;Ετσι σε θέλω όταν τον δουμε όχι μόνον σε μένα..φλωρε!
Μου λέει ειρωνικά και την δίνω ακόμα μια μπουνιά. Το ζητάει ο οργανισμος της!!
Γεια σας πατάτες μου. Καινούργιο βιβλιο,καινούργιες ιδέες.Ελπίζω να σας αρέσει!!!
Την είδα κάπως τώρα και φτιάχνω ιστορίες😂😅
Δεν είναι πολύ για αρχή αλλά διαβάστε μέχρι το 10 κεφάλαιο έτσι για να κατάλαβετε τι γίνεται και μετά αν θέλετε με βαζετε στις επιλογές σας!!
Φιλουμπες μωρά😘😘
YOU ARE READING
•the new neighbor •
Romance-Νέηθαν! Μου λεει και μου δινει το χερι του.. -Ερμιόνη! Λέω και γω αντίστοιχα και δίνω το χερι μου.Κατευθείαν εναν ηλεκτρισμό ενιωσα και αντριχιασε όλο μου το σωμα. -Χαρηκα Ερμιόνη!Ελπίζω να σε ξαναδώ! Μου λέει και μου κλείνει το μάτι.ΩΩ ΘΕΕΕ!!!! ΕΙ...