7.

25 3 0
                                    

Δεν ξέρω πόση ωρα τον κοιτούσα αλλά έμοιαζε σαν αιώνας.Είχα κολλήσει στην κυριολεξία και αρχισαν να με ποναν τα ματια μου γιατί είχα να τα ανοίγω-κλεισω εεε κάνα 2-3 λεπτα σίγουρα..

Στο βάθος των σκέψεων μου άκουγα φωνές του στυλ,που αγναντευω,τι σκέφτομαι, πάλι ερωτευμένη είσαι και τέτοια..

Ξυπναω απο τον λήθαργο μου απο ενα μαξιλάρι που προσγειώνεται στο μάγουλο μου και κατευθείαν γυρναω το κεφάλι μου και βλέπω μια Αννα να ναι όρθια στην πόρτα και να περιμένει..κάτσε ποτε ήρθαμε στο διαμέρισμα μας;

-Ερμιόνη είσαι καλά;;;Μια ωρα σε φωνάζω! Αργησαμε αντε!

-Εε?Ναι..καλά..νόμιζα οτι..εε..τίποτα αστό..

Λέω λιγο μπερδεμένα έχοντας ακόμα αυτή την ηλίθια φάτσα.. Ηταν όνειρο όλο αυτό??

-κάθεσαι εδώ και 10' σαν χάνος και δεν μιλάς,δεν λαλας.Σαν να επαθες εγκεφαλικό ηταν!

-εε δεν ξέρω τι με έπιασε..

Λέω λίγο μπερδεμένα και προσπαθώ να σταθώ στα πόδια μου.Το εγκεφαλικό λογικά το παθα στο τέλος του ονείρου,probably..

Βγαίνουμε απο το διαμέρισμα μας και την βλέπω που κατευθύνεται δίπλα.. αμέσως συνειδητοποιω οτι δεν κρατάει κανένα κέικ σοκολάτας και θλιβομαι..ουτε αυτον ηταν πραγματικοτητα😭

-Αννα!!!Νομιζω ξεχασες κάτι?!!Με άδεια χέρια θα πάμε???

Της λέω έχοντας στο νου μου ακόμα το λαχταριστο κέικ ελπίζοντας να μην μείνει μονο μια ανάμνηση..

Κατευθείαν καταλαβαίνει οτι θα έκανε γκάφα και με παίρνει απο το χερι και κατεβαινουμε στο ζαχαροπλαστείο..

Δόξα το θεο,έχει κέικ αλλιώς θα ουρλιαζα.

Αφού μας το τυλίξε η καλη κύρια σε ενα ομορφο φιόγκο την ευχαριστησαμε και πήγαμε παλι προς την πολυκατοικία.. Είναι κοντά το ζαχαροπλαστείο και εννοείται πως είμαστε γνωστή πελάτες!Η κύρια Ελένη μας αγαπάει και τις δυο μας αρκετά ειδικα εμένα και κάθε πρωι που περναω μου δίνει απο κατι!!

Φτασαμε λοιπον στην πόρτα τους και χτυπησαμε το κουδούνι. Στις σκέψεις μου είχα το όνειρο που είδα πριν και φανταζομουν πως μπορεί να είναι αυτός τελικά. Σάιμον τον λέγαν  στο όνειρο αν θυμάμαι..

Ανοίγει η πόρτα και βλέπω εναν Νέηθαν να ξεπροβάλει απο αυτή Και όλο το όνειρο χαλάει εδώ.Κανένας Σάιμον και κανένας Νέηθαν ημίγυμνος δεν υπάρχει εδώ...

•the new neighbor •Where stories live. Discover now