-Τι θέλεις να σου πω?
Της λέω με λίγο τρεμομενη φωνη και ανακαθομαι καλυτερα στον καναπέ...
-Ρε Ερμι,αυτός είπε οτι γνωρίζεστε!Απο το μυαλό του το βγάλε?!
Μου λέει η Αννα και την βλέπω που με κοιτάζει επίμονα..
-Εντάξει ναι γνωρίστηκαμε!Που είναι το κακό!!Λες και αμα στο λέγα θα γινόταν κάτι ξέρω γω!!
Της λέω με νεύρο και σηκωνομαι απο τον καναπέ.
-Δεν θα γινόταν κάτι αλλά συνήθως τα συζητάμε τέτοια θέματα.. τεσπα εγώ δεν στο πα για να μαλωσουμε αλλά γιατί όταν σε είπα οτι τους γνωρίζω το επαιξες ανηξερη..αυτό είναι όλο!
Είχε δίκιο,αλλά δεν ήθελα να μπω σε λεπτομερειες και γιαυτό απεφυγα να το συζήτησω..
Κλείστηκα στο δωμάτιο μου χωρίς να της πω κάτι άλλο..
(....)
Σε 20 μέρες ξεκινάει το σχολείο...αααα δεν το πιστεύω τι καλά που ηταν τώρα το καλοκαίρι..ποιος παει παλι σε εκείνο το διάολο;Αα και το καλυτερο!!Φέτος θα πάω β λυκείου και η Αννα θα παει τριτη αλλά είναι ηδη 18,εχασε χρονια..
Τουλάχιστον θα είμαστε μαζί γιατί στο προηγούμενο σχολείο δεν είχα κανέναν..Πηγα στο μπάνιο να πλυθω και κατευθύνθηκα προς την κουζίνα.Η Άννα ουτε φωνη ουτε ακρόαση.Λογικά ηταν στη δουλεια..
Εδώ που τα λέμε πρεπει να βρω και γω κατι τέτοιο, δεν γίνεται να τα πληρώνει όλα η Αννα..εντάξει είμαι μικρή αλλά όλο και κάτι θα μπορέσω να κάνω..
Εφαγα ένα γρήγορο πρωινό και πήρα την απόφαση να βγω εξω για δουλεια!Χαχα ξέρω,εγώ και όλοι οι υπόλοιποι χώρα με το ίδιο σκεπτικό ξυπνάνε κάθε μέρα αλλά δεν μπορω να το αφήσω να με παίρνει απο κάτω αυτό..
(..)
Λοιπον,η Αννα είναι σερβιτόρα, οκ δεν μου φαίνεται και πολύ δύσκολο μπορω ν ψαξω κάτι τέτοιο..
Μπήκα σε κάποιες καφετέριες και εκανα τη γνωστή διαδικασία περνώντας απο μια ειδους συνέντευξη..Εμμ αν και δεν είχα να πω πολλά διότι δεν είχα εμπειρία,θεωρησα οτι μπορεί κάποιος έστω και λίγο να με χρειαστεί κάπου...Πολλά κορίτσια απο το σχολείο δουλεύουν σερβιτόρες σε αυτό το μαγαζί οπότε λογικά δεν θα έχει θέμα που είμαι ανήλικη..
Φάνηκε λίγο σοβαρός και αποτομος,όπως πρέπει να είναι κάθε αφεντικό. Δεν μου έδωσε πολλές ελπίδες αλλά τουλάχιστον πήρε το τηλέφωνο μου..
ESTÁS LEYENDO
•the new neighbor •
Romance-Νέηθαν! Μου λεει και μου δινει το χερι του.. -Ερμιόνη! Λέω και γω αντίστοιχα και δίνω το χερι μου.Κατευθείαν εναν ηλεκτρισμό ενιωσα και αντριχιασε όλο μου το σωμα. -Χαρηκα Ερμιόνη!Ελπίζω να σε ξαναδώ! Μου λέει και μου κλείνει το μάτι.ΩΩ ΘΕΕΕ!!!! ΕΙ...