9.

21 0 3
                                    

I am back biiiitchhhh😎

*******************

Αγαπητό μου ημερολόγιο,παρασκευή 27 Αυγούστου 2018..όχι όχι βλακεία..πάμε παλι..
Αγαπητοί αναγνώστες, νο νο πολύ κλισέ..

Πατάτες ακούτε;Ωραία τέλειο.Σήμερα Παρασκευή,27 Αυγούστου είναι η μεγάλη μέρα.Ωω γες!Σήμερα εχουμε την τιμή εγώ και η Αννα να πάμε σε δυο πάρτι..το θέμα είναι σε πιο θα πάμε όμως γιατί,εντάξει είπαμε σε δυο πάρτι ούτε σηκωτη δεν πάω...

Απο την μια ο Βιν στο ενα πάρτυ απο την αλλη ο άγνωστος και περίεργα κούκλοςσεξυπανεμορφοςλουκουμας που είναι δίπλα μας

Τα σαλια,γέμισαμε!!

Ναι σκασε λίγο,ευχαριστώ!Οπώς έλεγα αυτό το αριστούργημα εν ονοματης Νέηθαν κανει επίσης πάρτι και η αλήθεια ειναι οτι θέλω να πάω εκεί περισσότερο.Δεν μπορω να ξεχάσω αυτον τον ηλεκτρισμό που μας διαπερασε..

Ομως η Αννα αμα θέλει να παει στον Βιν τι θα κάνω;Δεν μπορω να πάω μονη μου απέναντι θα καταλάβει οτι κάτι παει λάθος!Τι να κάνω τι να της πω ας π..

-Ερμι!!

-Εππ Αννα!Πόρτες στο σπίτι σου δεν είχατε?Γιατί δεν χτυπάς?

Με κοψωχολιασε πανω στις σκέψεις μου..ασε που μπορεί να ήμουν γυμνή, να είχα κάποιον εδώ!

Πτώμα ισως..γκομενο δύσκολα!

Μπουνιτσα θα σε αποκληρωσω απο την συνείδηση μου και δεν θα ξες που να κρυφτείς..

-Οχι δεν ειχαμε πόρτες ζουσαμε στο δρόμο ξες..Άκου τώρα.Λέω να πάμε τελικά εδώ δίπλα στο πάρτυ και όχι στου Βιν ..δεν θα παει ουτε η Αμάντα σο ναι θα ναι αγόρια μόνο απο το κρου μου..

-Εμμ ναι εντάξει..Εμμ δεν έχω θέμα..βασικά οπου και να πάμε για μενα  ξες..βασικά δεν με πολύ ενδιαφέρει κιόλας..

Τραυλιζω όντως αυτή τη στιγμη..αλλά είμαι κουλ..ναι είμαι κουλ δεν τρέχει τίποτα..

-Μάλιστα..

Η Αμάντα με κοιτάει περίεργα..λογικό αφού παιζει να ιδρωσα απο το άγχος για να μην το καταλάβει υποτίθεται..

Σόου αηρονικ.

Παλι καλά είσαι κουλ Ερμιόνη και δεν σε νοιάζει για τους δίπλα..

-Και πως είπαμε τα παιδιά δίπλα?Χαχα δεν θυμάμαι καν!!

Το χεις Ερμιόνη πάμε κορίτσι μου!!

-κάτι σε Ντρέικ ηταν νομιζω το ενα..ναι ναι

-Αα καλά το χασες εσυ!Πάω να κάνω μπάνιο εγώ.Μην βάλεις τις πιτζάμες στο πάρτι σε παρακαλώ!!

και κάπως έτσι έφυγε η Αννα τρέχοντας απο το δωμάτιο μου ενω δέχτηκε επιθεση απο το μαξιλαρι-καρδια-παιδικο μου ερωτα και τις άλλαξε τα φώτα..χεχε είμαι ακατανίκητη!

********
293747281 hours later...

-Ποσο δύσκολο είναι πια να βρεις ενα γαμημενο συνολακι να βάλεις να πάμε δίπλα κοπελα μ;;;;;

Η Αννα είχε βγάλει αφρούς φωτιές μαύρη μαγεία και τα σχετικά απο μέσα της γιατί οπως κατάλαβατε ακόμα δεν είχα ετοιμαστεί γιατί δεν ήξερα τι να βάλω.

Ναι εγώ!Απίστευτο;Εγω που καθόμουν και έλεγα πως είναι δυνατόν να μην βρίσκουν τα κορίτσια ενα ρούχο να βάλουν όταν έχουν γεμάτη ντουλάπα.Τώρα τα καταλαβαίνω όλα!

Και γιατί τόσο άγχος για το τι θα βάλεις παρεμπιπτόντως?Τρέχει κάτι που πρέπει να ξέρουμε;;;

Ναι τρέχει μια μπουνιά προς στο μέρος σ!

Αχχχ ..λοιπον,τι έλεγα,ναι.Θέλω να μαι τέλεια όταν πάω δίπλα δεν ξέρω γιατί απλα θέλω να βάλω κάτι εντυπωσιακό.

Αχχ κρίμα και έστειλα την τουαλέτα στο καθαριστηριο ..

Αχχ κρίμα που θα σε φαει το καζανακι..wait what?😂

Κοκκινο οχι.Ουτε μπλε ουτε πρασινο...βασικά γιατί έχω ακόμα αυτά τα χρωματα εδω..λολ.

Αχα!Το βρήκα.Θαμμένο μέσα στα έγκατα της ντουλαπας.Ενα μαυρο φόρεμα στραπλες και όχι πολυ κοντό οτι πρέπει!

Αφού βάζω το φόρεμα βγαινω επιτέλους εξω απο το δωμάτιο να το δείξω στην Αννα.

-Ααα ώστε άνοιξε η πόρτα ε πω απίστευ..ΜΑΛΑΚΑΤΙΡΟΥΧΟΕΙΝΑΙΑΥΤΟΣΟΥΠΑΕΙΤΕΛΕΙΑΟΜΓΘΑΜΟΥΤΟΔΩΣΕΙΣΜΙΑΜΕΡΑ

-πρώτον,δεν κατάλαβα ουτε λεξη.Δεύτερον λογικά σου άρεσε οποτε θενκιου.Τριτον,ΣΤΑΜΑΤΑ ΝΑ ΒΡΙΖΕΙΣ.

-καλά άστα αυτά τώρα και πηγαινε βαψου λίγο Αντε!

πηγα προς το μπάνιο και έβγαλα το περιφημο νεσεσερι μου.Μη φανταστείτε.Τα βασικά φοραω.Μέικ απ,μασκαρα,λιποζαν.Βέβαια έχω να βαφτω κάνα αιωνα αλλά αυτός είναι και ο λόγος που δεν έχω ποικιλία.

-Ετοιμη!

Λέω μόλις τελειωνω απο το μπάνιο που 20'πήρε η μασκαρα και 2' το Μέικ απ(νόμος!).

-Είσαι θεα!Επιτέλους ποσο καιρός έχω να σε δω έτσι απο το παρτ..

-Μην το πεις και απλα πάμε!

Ορεξή ειχα τώρα να θυμάμαι παλι τον Βιν...

•the new neighbor •Where stories live. Discover now