Εχω να παω σε πάρτυ, απο τοτε που συνεβησε αυτο με τον Βιν.Ο λόγος;Δεν θέλω να γνωρίσω παλι κάποιον σαν και αυτον.Γιατί φυσιολογικούς ανθρώπους δεν έχει σε τέτοια πάρτυ οποτε..ναι.Ξανά κλειστηκα στον εαυτό μου μετα απο τον χωρισμό μου με τον Βιν.
Αν δεν πήγαινα εκείνη την μέρα όλα θα ταν μια χαρά... Πφφ τι να κάνω λες και δεν το ξερά οτι ηταν καλοπερασακιας.Ποιος ξέρει ποσο κέρατο με είχε ρηξει.Και αν δεν τον επιανα εκείνη τη μέρα δεν θα το μάθαινα ποτε σίγουρα.. Ευτυχώς που πέρασα απο το σπιτι του εκείνη τη μέρα δε λέτε;Θα κλειναμε 3 μηνες και είχα παει να του κάνω έκπληξη. Τελικά αυτός είχε μια καλύτερη για μένα...
Δεν φάνηκε να τον νοιάζει και πολύ που χωρίσαμε αφου εδώ και τρεις μηνες που δεν είμαστε μαζί κανει σαν να μην έχει γίνει τιποτα.Βέβαια τώρα πια δεν υπάρχω καν γι αυτόν. Είδατε,ουτε γεια δεν με ειπε..
-Αγάπη με περιμένει ο Ντρέικ στο σπιτι του πρέπει να φύγω...
Μου λέει η Αννα και με ξυπνάει απο τον λήθαργο μου. Τα βρήκαν οι δυο τους αρκετά καλά ευτυχώς..
-Οτάν γυρίσω περιμενω να δω το συνολακι που πήρες ε;
Μου λέει και με φιλάει στο μάγουλο.Της χαρίζω ενα απο τα ψεύτικα χαμόγελα μου για να φύγει ήρεμη.
Καλά μου ακουστικά ξανά συναντιομαστε...
Η μουσική είναι το ξέσπασμα μου.Ολη μέρα απλα να κάθομαι κάπου και να ακούω μουσική μονη μου, χωρίς κανέναν άλλον,απλα τέλειο.
(..)
Εφτασα στην πολυκατοικία μας και πήγα να ξεκλειδωσω αλλα το κλειδί μου δεν ταιριαζε με τίποτα!! Καλέ στη σωστη ήρθα??!!
Κάνω ενα βήμα πίσω για να αντικρισω την πολυκατοικία απέναντι μου,αλλά προφανώς και είχα ερθει στη σωστη.Τι πήγαινε λάθος?!
Παιρνω τηλέφωνο την Αννα..
-Ελα Άννα τι έγινε με την πόρτα της πολυκατοικίας;
-Εε..έλα..
Ακουγόταν λαχανιασμενη..ακόμα δεν πήγε η τσουπρα ελεοςςςς!!
-Εε διακοπτω απο κάτι;
Λέω με ενα πικρό γελακι..ποσο μαρεσει να κάνω χαλάστρα
-εε όχι καλέ απλα κοιμομουν..
Ναι ναι σε πιστεψαμε τώρα..
-Σαρεσει μωρο μου;
Ακούω απο την αλλη γραμμή και μένω χάνος.
YOU ARE READING
•the new neighbor •
Romance-Νέηθαν! Μου λεει και μου δινει το χερι του.. -Ερμιόνη! Λέω και γω αντίστοιχα και δίνω το χερι μου.Κατευθείαν εναν ηλεκτρισμό ενιωσα και αντριχιασε όλο μου το σωμα. -Χαρηκα Ερμιόνη!Ελπίζω να σε ξαναδώ! Μου λέει και μου κλείνει το μάτι.ΩΩ ΘΕΕΕ!!!! ΕΙ...