3.

39 0 0
                                    

*Flashback 6 μηνες πριν*

-Ερμιόνηηηη εχεις  3' ακομα στο ΛΕΩ!

-Δεν έχω όρεξη σου λέω ασε με!

-Και τι θα κανεις?Θα βλέπεις παλι χαζές σειρες?Χελοου!Ο κοσμος σε αναζητεί, η πραγματικότητα, ο εξω κόσμος??

Λέει νευρικά και πηγαίνει πανω κάτω στο δωμάτιο..

-Δεν είμαι για τέτοια πάρτυ εγώ και το ξέρεις..άσε που δεν μιλάω με κανέναν..

-Εε εγώ εδώ πέρα τι ρολο βαραω κούκλα;

-Εσύ Αννα εχεις την παρέα σου. Δεν με χρειάζεσαι θα είμαι τζάμπα βαρος.Δεν με πειράζει να μείνω μόνη μου αλήθεια..

-ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ!ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΟΛΛΗΤΕΣ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ? ΔΕΝ ΣΕ ΑΦΗΝΩ ΜΟΝΗ ΣΟΥ ΕΔΩ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕ!!

-Μα ρε Αννα..

-Δεν ακούω τίποτα!Τραβά στην ντουλάπα τώρα γρήγορα γιατί δεν έχουμε πολύ χρονο!

-Καλέ δες το ρόλοι!

Της λέω με ενα ειρωνικο χαμόγελο δείχνοντας της οτι έχουμε ακόμα 4 ώρες.

-Ναι το βλέπω κούκλα ίσα ίσα προλαβαινουμε να σου φτιαξω μαλλια,νύχια, ρούχα,βάψιμο, ΟΛΑ!

Ρε μανία αυτή η κοπελα να φτιάχνεται 50 ώρες πριν. Ασε που εγω αυτά τα παστωματα δεν έχω σκοπό να τα βάλω στη μούρη μου!!

-Ξεχνά το!Εγω κλόουν δεν γίνομαι! Θα βάλω ενα απλό τζιν σιγά το πάρτυ. Αφού σε σπίτι θα γίνει προς τι όλη η ετοιμασία;

Της λεω με όλο αυτοπεποίθηση έχοντας το βλέμμα της νικήτριας.

-δεν θα πάμε σε οποίοδηποτε σπίτι νταρλινγκ..

-Ααα ναι σε ποιο θα πάμε;

Λέω ειρωνικά σταυρωντας τα χέρια μου μπροστά στο στήθος μου.

-Στου Ντρέικ θα πάμε ηλίθια!Αυτόν που θέλω δηλαδή! Τον πιο γουστοζικο άντρα του κόσμου!Αχχ Ντρέικ!!

παιρνει αυτό το βλέμμα της φαντασμένης και κοιτάει στο κενό δημιουργώντας ενα συννεφάκι πανω απο το κεφάλι της ονειροπολωντας αυτήν με τον Ντρέικ,ΣΙΓΟΥΡΑ!!!!

-Λοιπον καταρχην..ιού!Πως σαρεσει αυτό το αποβρασμα;Και δεύτερον..όταν κανεις έτσι θέλω να ξερασω!Μια νύχτα πάθους θέλεις μαζί του πως κανεις έτσι;

-Μια νύχτα τι;

Ρωτάει μπερδεμένη και με κοιτάει λες και μίλησα κινέζικα..

•the new neighbor •Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt