*Party time!*
Είμαστε εξω απο το σπιτι του μέλλοντα συζύγου της Αννας...ναι έτσι τον λέω αφού κάθε φορά που τον αναφέρει κανει λες και βλέπει παγωτό με γεύση σοκολάτα και λακτα απο πανω που λιώνει με Κίντερ Μπουένο κομματάκια και γεύση Oreo να ξεχυλιζει μέσα απο αυτό το αριστούργημα...
Καλέ ποιος πειναει ;
Για να επανέλθουμε λοιπόν, όπως έλεγα αυτός είναι ο ιππότης που περιμένει η κολλητή μου με ενα άσπρο άλογο όπως έλεγε για μένα και με κορόιδευε αλλά είμαι σίγουρη οτι και αυτή τα ιδια σκέφτεται..
-Ντρέικ!!
Φωνάζει μεσα στο πλήθος για να την κοιτάξει και αυτός μόλις την βλέπει ενα χαμογελο σχηματίζει στα χείλη του..
Αρε Ντρέικ να ξέρες τι σχεδια έχουμε για σένα αγόρι μουυυ..
Την αγκαλιάζει,και αυτή του ανταποδίδει αναλόγως.
Οχι που θα χανέ ευκαιρία η τσουπρα.Αφού λοιπόν τελειώνει αυτή η τρυφερή στιγμη αναμεσα στο μέλλοντα ζεύγος γυρνάει και με κοιτάει αυτός. Ενα ερωτηματικό σχηματίζεται στο προσωπο του και αμέσως η Αννα διακόπτει αυτή την άβολη για μένα πάντα στιγμή...
-Ντρέικ απο δω η φιλη μου η Ερμιόνη! Η συγκάτοικος μου!
Λέει και με δείχνει με το χερι της λες και είμαι κάνα κρυστάλλινο δοχείο..
-Γεια σου Ντρέικ χάρηκα!!
Λεω με ενα ψεύτικο χαμογελο δείχνοντας οτι είμαι κουλ και οτι δεν είδα τα ερωτηματικά του λίγο πιο πριν..
-Γεια σου Ερμιόνη!!
Μου λέει και δινει το χέρι του.Ξινει το κεφάλι του αμήχανα.Συγγνώμη μόλις ντράπηκε??
-Ποσο είσαι;;
Με ρωτάει παλι με αυτά τα ερωτηματικά και με κοιτάει απο πανω μέχρι κάτω...Σορι φίλος awkward moment!!!
-16 !!
Λέω με μια αυτοπεποίθηση που δεν την περίμενα.Αν και το χω συνηθίσει γιατί όταν έρχονται φιλοι της Άννας στο σπιτι το ίδιο με ρωτάνε και μολις ακούσουν αντιδρανε κάπως έτσι..
-16?εσύ 16?Αντε καλά !!Για 18 άνετα κοπελιά σε έκοβα!!
Μου λέει και με κοιτάει απο πανω μέχρι κάτω ρίχνοντας ενα ειρωνικο γέλιο.Ναι όλοι νομίζουν οτι είμαι 18 επειδή είμαι με την Άννα αλλα δεν μοιαζω ρε παιδιά γαι μεγαλύτερη!!
Ισως φταιει η μεταμόρφωση που σου έκανε η Αννα ηλίθια..
Ναι όντως. Εβαλα αυτά που μου έδωσε. Εντάξει ένιωθα πολύ άβολα μέσα σε τόσο στενά ρούχα και εκτός αυτου όλα ηταν εξω!Το σορτσάκι ας μην συζητησω οτι έχει γίνει μπραζιλ...
YOU ARE READING
•the new neighbor •
Romance-Νέηθαν! Μου λεει και μου δινει το χερι του.. -Ερμιόνη! Λέω και γω αντίστοιχα και δίνω το χερι μου.Κατευθείαν εναν ηλεκτρισμό ενιωσα και αντριχιασε όλο μου το σωμα. -Χαρηκα Ερμιόνη!Ελπίζω να σε ξαναδώ! Μου λέει και μου κλείνει το μάτι.ΩΩ ΘΕΕΕ!!!! ΕΙ...