10.

6 0 0
                                    

Party time

Είμαστε εδώ και μια ωρα στο πάρτυ του Νέηθαν και δεν τον έχω δει καθόλου.Απο την αλλη, έχω δει τον Νίκο τον Τάκη τη Στέλλα την Αθήνα..που ουτε τους ξέρω δηλαδή απλά μου συστήθηκαν.

Βασικά πρέπει να ήρθαν σε λάθος πάρτι,γιατί μου ειπαν χρόνια πολλά Τζένι μου ωραίο πάρτυ σό ναι..

Η μουσική στη διαπασών και το αλκοόλ ασταματητο.Για φοιτητές μοιάζουν όλοι αυτοι οπως και το πάρτυ...χμμ αρα και ο Νέηθαν θα ναι φοιτητής..

Αχχ τι να σπουδάζει άραγε;Κάτι με τη γυμναστική υποθέτω για να έχει τόσο ωραίο και καλοσχηματισμένο σωμα..τόσο σέξυ τοσ..

ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΧΕΙΣ ΔΕΙ ΓΥΜΝΟ ΜΩΡΗ ΠΩΣ ΞΕΡΕΙΣ ΜΕ ΤΟΣΗ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ???!!!!

Talk to the ✋

Αχχ..Νέηθαν.Που είσαι;

-Ερμιονη!!

Ακούω την Αννα μεσα στο πλήθος και την βλέπω που πλησιάζει.

-Που ήσουν μια ωρα ρε κάθομαι εδώ σαν την πατσαβουρα μόνη μου λες και έχω λέρα πανω μου????

-Εμμ σορι ρε γλύκα μου απλα καθόμουν με τον Λουκ..αχχ να στον συστισω.Λουκ απο δω η Ερμιόνη η φίλη-κολλητή-αδέρφη μου!

-Αχχ τι γλυκο μας πιάσαν τα μελιά τώρα!Χάρηκα Λουκ.

Δίνω το χέρι μου και καθόμαστε στον καναπέ που είχε λίγο χώρο στη γωνιτσα.

- Λουκ,ο Νέηθαν πως και δεν είναι εδώ;

-Χμμ γιατί ρωτας;Σε ενδιαφέρει;

-Οχι βρε,απλα κανονισε πάρτυ και λείπει αυτος στην τελική..

-Ειναι με την κοπέλα του..ήρθε απο Γερμανία σήμερα και θα κάτσουν στο ξενοδοχείο..του εκανε έκπληξη!!!

-ΠΑΔΙΑ ΤΙ ΛΕΤΕ ΤΟΣΗ ΩΡΑ?Δεν ακούω καθόλου ρε σεις κάτι άκουσα για δώρα..εχει κανεις γενέθλια;

-Ερμιόνη τι λες αγάπη μου;

-Εεεε;;

-ΛΕΩ, ΤΙ ΛΕΣ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ??

-Τι δεν έχει κανεις;

-ΑΣΤΟ ΡΕ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΑΣΤΟ ΝΑ ΠΑΕΙ ΝΑ..

-ΚΑΛΑΑΑΑ.Πάω να βάλω λίγο βότκα θελετεεεεεεε

-Ναι!!!!(και οι δυο)

-Τιιι;;Οχι ειπατε;

-ΠΗΓΑΙΝΕ ΒΑΛΕ ΤΩΡΑ ΤΟ ΠΟΤΟ ΚΑΙ ΧΑΜΗΛΩΣΕ ΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΠΕΠΟΝΑΚΙ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΣΕ ΣΠΑΣΩ ΣΤΟ ΞΥΛΟ

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 24, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

•the new neighbor •Where stories live. Discover now