18. Vampieren tegen Weerwolven

40 2 0
                                    

Het werd volle maan en de maan kleurt rood. Jordy lacht vals en toen gebeurde dat Jordy in een weerwolf veranderd. Iedereen en Katrin ziet de ware Jordy. Iedereen raakt in paniek en ze proberen te vluchten, maar er kwamen meer weerwolven.

'Thomas, wat moet ik doen? Ik kan niet ontsnappen.' Zei Katrin paniekerig.

Thomas ziet een uitweg en neemt Katrin mee in zijn armen, hij gebruikt zijn snelle bewegingen om naar de uitgang te komen.

'Zorg dat je je verstopt, geen weerwolf mag je vermoorden. Ik zorg voor de weerwolven.' Zei Thomas tegen Katrin.

Katrin geeft snel een kus en rent snel weg door het bos.

Thomas rent naar binnen en gaat knokken met de weerwolven, het was een geweld. Maar toch sneuvelde mensen en bediening. Graaf Marcellus vecht mee en doet het voor de wraak van zijn dochters . Het was een zwaar gevecht, iedereen hielp mee om de weerwolven te doden. Als alle weerwolven waren gedood, ging Thomas en Graaf Marcellus op zoek naar Jordy de weerwolf. Het was behoorlijk moeilijk, omdat alle weerwolven op hem lijken. Tot ze ineens hulpgeroep hoort van boven. Ze snelde zich naar boven. Daar vonden ze hem met Katrin. Hij heeft haar gevonden en heeft haar gevangen gehouden om haar toch een weerwolf te maken.

'Laat haar gaan, Jordy. Zij houdt niet van je.' Roept Thomas naar Jordy.

De boze weerwolf gromde woest naar Thomas en Graaf Marcellus, hij laat Katrin vrij.

Katrin rent naar Thomas en knuffelde hem.

'Hij was slimmer dan ik dacht, waarschijnlijk heeft hij mijn parfum opgemerkt waardoor hij mij heeft gevonden. Het spijt me zo erg dat ik ben gepakt, maar hij heeft mij niet gebeten.' Vertelde Katrin.

'Dat is niet erg, ik vecht voor ware liefde. Die ware liefde ben jij.' Antwoordde Thomas.

'Laten we vechten om wie de beste is, de winnaar zou met Katrin trouwen. Laat maar zien wat ware liefde is, Vampier.' Zegt Jordy grommend.

Gelijk valt Jordy Thomas aan, het zag er naar uit dat Jordy ging winnen. Maar net voordat hij Thomas wou doden, valt Graaf Marcellus aan. Hij was zo snel dat Jordy hem haast niet kon bij houden met zijn snelheid. Dat gaf Thomas net genoeg de tijd om op te staan. Maar dan pakt weerwolf Jordy een houten stok en steekt hem dwars door Graaf Marcellus zijn hart. De oude Vampier ligt bloedend op de grond. Hij keek om naar de plek waar hij Thomas wou vermoorden, maar die was er niet meer. Hij keek om zich heen, maar hij was nergens te bekenden. Dan huilde hij naar de maan, als teken van overwinning. Maar dan kwam Thomas tevoorschijn, hij was een vleermuis geworden en hij had zich in de schaduw verstopt. Thomas steekt met een oude zwaard wat hij vond bij een oud, leeg harnas door de weerwolf. Het zwaard doorkliefd het hart. De weerwolf brulde van pijn en valt op de grond, Jordy is dood.  

In love with a VampireWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu