14

460 32 69
                                    

Zayn'den
Okul kıyafetlerim kirli olduğu için serbest giyinmiştim. Müdür bunu sorun etmezdi. Aynaya son kez bakıp kendimi süzdüm bence güzel giyinmiştim. Açık pembe bir kazak, siyah converse ve dar siyah pantolon.

Gözlüklerimi de takıp çantamı sırtıma aldım ve evden çıkıp okula doğru yürümeye başladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gözlüklerimi de takıp çantamı sırtıma aldım ve evden çıkıp okula doğru yürümeye başladım. Okula varınca sırtımda hissettiğim ağırlıkla yere düştüm. Üzerimde oturan kişiye baktığımda Niall olduğunu gördüm.

"Siktim seni Niall." dedim kaşlarımı çatarak.

"Ne! Zayn esmerim götüm acıdığı için ki bu acı turuncu bir afetten geldi beni taşırsın diye düşündüm. Hayırsız." dedi Niall gözlerini kısarak.

"İyi ya işte götün daha fazla acıyacak şimdi." dedim Niall'ı üzerimden atıp ayağa kalkarak.

Niall yerden kalkıp koşmaya başlayınca daha doğrusu koşmaya çalışınca benden peşinden koştum. Topallayarak koştuğu için onu hemen yakaladım.

"Eee Niall ne diyorduk?" dedim.

-Okul çıkışı-
Niall bugün beni yalnız bırakmıştı. Ed denen havuç kafayla buluşması vardı. Kaldırımda gördüğüm serserilerle kaldırımın ucundan (YN:Kaldırımın yola yakın kenarı anlamında.) yürümeye başladım.

"Hey arkadaşlar bakın burada bir ibne var."

Serseri grubuna baktığımda bana bakarak güldüklerini gördüm. İçlerinden sarışın olan yanıma gelip kolumu tutunca korkuyla titremeye başladım. (YN:Hep böyle bir sahne yazmak istemişimdir.)

"B-bırakın lütfen." dedim titreyen sesimle.

"Aaa neden bırakalım ki pembeli. İbne değil misin? Götünü gösteren bir pantolon birde pembe kazak. Ne o içinde de dantelli külot mu var?" dedi çocuk iğrenç sırıtışıyla.

"L-lütfen bırakın. B-bir daha burdan y-yürümem." dedim ağlayarak.

"Neden seni dövüp eğlenmek varken bırakalım ki?" dedi çocuk arkadaşlarına bakarak.

Elinden kurtulmak için onu itince yüzüme gelen yumrukla yere yığıldım. Yüzüm resmen yanıyordu. Acıdan daha fazla ağlamaya başlamıştım. Çocuk yüzüme art arda yumruk atınca gözlerimi sıkıca kapattım. Karnıma yediğim tekmelerle acıyla hıçkırarak yalvarmaya başladım. Tekmeler kesilip bağrışmalar başlayınca gözümü açıp etrafa baktım. Bir camı kırık gözlüğümle bağrışma gelen tarafa bakınca Liam'ın ve yanında mavi gözlü kısa bir çocuğun serserileri dövdüğünü gördüm. Vücuduma sarılan kollarla titredim. Sarılan kişiye baktığımda yeşil gözlü kıvırcık birisinin sarıldığını gördüm.

"Merak etme. İyi olacaksın. Ben Harry." dedi kocaman gamzeleriyle gülümseyerek.

"T-teşekkürler. Ben de Zayn." dedim.

"Biliyorum." dedi Harry.

"Neyi biliyorsun?" dedim merakla yüzüne bakarak.

"Uh şey hiçbir şeyi." dedi gerginlikle gülümseyerek.

Harry sarılmayı sonlandırınca bende geri çekildim. Gerçi bu uzun sürmedi. Bedenimi daha kaslı kollarda ve çikolata kokusunu hissedince sarılan kişinin Liam olduğunu anladım. Gözlerimi kapatıp sırtımı Liam'ın göğsüne yasladım. Bana daha sıkı sarılınca acıyla inledim. Hemen gevşetilen kollarla Liam'a baktım.

"Ş-şey ben özür dilerim." dedi utangaç bir halle.

Gülümseyerek "Sorun değil. Biraz uyusam sorun olur mu?" dedim kapanmak üzere olan gözlerimle.

Sorun değil dercesine kafa sallayınca gözlerimi kapatıp kafamı boynuna yasladım.

Yarın da bölüm atacağım ve Eylül'ün 5'ine kadar (internet bulursam erken atabilirim) bölüm atamayacağım. Larry çifti de sonunda hikayede. Umarım bölümü beğenirsiniz. Yanlışlarım varsa affola...

Düzenlendi**

ZİAM TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin