20 M

427 27 45
                                    

Smut var rahatsız olanlar okumasın.

Zayn'den
Birden kolumdan tutulup bir sınıfa çekilmemle kendimi Liam ile duvar arasında buldum.

"B-babacık?"

"Bugün senin küçük deliğini becereceğim bebeğim." dedi kulağıma doğru.

Söylediklerinin kirliliği ile inledim. (Talk dirty meğğ.)

"Imh. Becer beni babacık." dedim.

Gözlerinin bir an karardığını gördüm. Cebinden anahtar çıkartarak kapıyı kilitledi ve beni öğretmenler masasına oturttu. Çenemden başlayarak boynuma doğru öpücükler kondurmaya başladı. Bir taraftan gömleğimin düğmelerini açarken bir taraftan da öpücüklerini ısırıklara dönüştürmeye başladı. Ağzımı elimle kapatıp inlemelerimi bastırmaya çalıştım. Gömleğimi üzerimden çıkartınca gelen soğuk havayla ürperdim.

"H-hızlı ol babacık." dedim.

"Oh bunu çok isterdim ama bu an benim hayallerim arasında. Bunu dolu dolu yaşamamız gerek. Hem hızlı olursam tadına varamam." dedi ve göğüslerimi dişlemeye başladı.

Yüksek sesli inlemelerim sınıfta yankılanıyordu. Gelen zevk yüzünden birilerinin bizi duymasını umursamadım. Liam tişörtünü çıkarınca ayaklarımı beline dolayıp onu kendime çektim. Boynuna küçük ısırıklar bırakmaya başlayınca Liam ellerini popoma getirip sıkmaya başladı. Köprücük kemiğini biraz ısırdıktan sonra ısırdığım yeri yaladım. Pantolonumu ve boxerımı çıkartıp beni yüz üstü masaya yatırdı. Deliğimde bir ıslaklık hissedince kafamı geriye atarak inledim.

"Ah babacık..."

Elimi arkaya atıp kafasını deliğime daha çok bastırdım. Dilini duvarlarımda hissederken zevkten dört köşe olmuştum. Dilinin yanında parmaklarını hissedince acıyla inledim. Parmakları kuru olduğu için acıtıyordu. Bir süre sonra bu acı zevk getirmeye başladı. Parmakları zevk noktama dokunup geri çekiliyordu. Bunu beni çıldırtmak için yaptığına eminim. Beni sırt üstü olacak şekilde çevirince dirseklerim üzerinde hafifçe doğruldum. Ben onun kaslarını incelerken o çoktan tamamen soyunmuştu. Eli yan tarafıma gidince lube aldığını gördüm.

"Hazırlıklıymışsın babacık." dedim sırıtarak.

Dudaklarını yalayıp beni öptü.

"Her zaman bebeğim." dedi.

Eline lubeyi döküp penisine sürdükten sonra bacaklarımı alarak omzuna yerleştirdi.

Liam'dan

Penisimin birazını Zayn'in içine itince acıyla kendini kasmaya başladı. Bunu sıkılaşan deliğinden anlıyordum.

"Kendini kasma bebeğim. Biraz sonra zevk alacaksın." dedim.

Penisimi tamamen içine sokunca çığlık attı. Giriş çıkışlarımı yavaş yavaş hızlandırdım. Zevk inlemesini duyunca az önce vurduğum noktayı ezmeye başladım.

"Penisimi nasıl da sarıyorsun? Babacığın sana verdiği zevki beğeniyor musun?" dedim hareketlerimi içinde sertleştirirken.

"Ah-evet babacık... Imm çok iyi hissediyorum." dedi kısık sesiyle.

Çenesini tutup dudaklarını öptüm. Bir kaç dakika daha içinde git gel yaptıktan sonra Zayn geldi. Ardından bir kaç vuruştan sonra bende geldim. İçınden çıkıp sıraya oturdum ve onu da yanıma çektim.

"Hiç dokunulmadan geldin bebeğim." dedim yüzüne düşmüş saçları geri atarken.

"Konu sen olunca her an her şey olabiliyor." dedi kıkırdayarak.

Gülümseyip kırmızı dudaklarını öptüm.

Biliyorum uzun zamandır bölüm gelmiyor. Bu aralar etüt beni bayağı zorladı. Sanırım bu bölüm hikayedeki son smut bölümdü. Olursa da sadece bir bölüm sexting koyarım. Her neyse. Bölümü beğenmeniz dileğiyle...

Düzenlendi**

ZİAM TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin