Zayn'den
Gözlerimi açtığımda aklıma gece olanlar dolunca kafamı yastığa gömdüm. Yan tarafıma bakınca boş olduğunu gördüm. Yorganı üzerimden kaldırıp yavaşça ayağı kalktım. Popomda hissettiğim acıyla yüzümü buruşturdum. Siktir! Kıyafetlerimi bulma umuduyla etrafıma baktım ama göremedim. Karşımda duran kahverengi dolabı açıp içinden beyaz bir kazak aldım. Kazağı giyip saçımı düzelttim ve odadan çıktım. Merdivenleri popomun acısı yüzünden yavaş yavaş indim. Solumdan gelen güzel kokuyla oraya doğru yürüdüm. Altında sadece gri eşofman (Böyle yazılıyordu dimi?) vardı. Gözlerim poposu ve sırt kasları arasında gidip gelirken kafamı iki yana salladım.Boğazımı temizleyip "Günaydın." dedim ve sandalyeye oturdum.
Liam arkasına dönüp bana gülümsedi ve "Günaydın" diye karşılık verdi.
Dudaklarımı öpüp vücudumu inceledi. Gözleri bacaklarlarımda takılı kalınca utandığımı hissettim.
(Azdım!)
"Bir melekten farksızsın." dedi.
Gülümseyip dudağını öptüm. Tezgahtaki tabakları masaya yerleştirip raftan 2 tane bardak çıkardı. Rafa uzanırken gözlerim önüne serilmiş kaslarını seyrettim. Bu varlık benim sevgilimdi resmen. Yanıma oturup boynumu öptü.
"Yemeği biraz hızlı yiyelim. Okula geç kalmak istemeyiz dimi? Ama eğer ağrın çoksa gitmeyebiliriz." dedi.
"Ah şey s-sorun değil. Dayanabilirim." dedim gülümseyerek.
Okul başlayana kadar internete ulaşımım olacak ehu. Dershaneye başladım resmen amk. İşkence gibi bişe ama yakışıklı hocalar ve öğrenciler var. Amk dershanede bir kızın ortalaması 80 ve çapa feni istiyo yoh amına.
Multideki şarkıyı bestieme iletiyom. Seni sefiyom Siliğ.~
Hatalarım varsa üzgünüm. Bölümü beğenmeniz dileğiyle.
Oppanız gay bebeğim.
Düzenlendi**
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZİAM TEXTİNG
Truyện NgắnBatmanx26:Hey bebeğim. Gaga_Zayn:Dostum azgın kızlarla uğraşacak vaktim yok. Batmanx26:Kız olduğumu kim söyledi?