Özel Bölüm

228 21 18
                                    

Zayn'den

"Neden ceza aldığını biliyor musun prenses?" dedi Liam kalçamı sıkarak.

"E-evet babacık." dedim.

"Açıkla babacığına." dedi Liam.

"Uh şey sen ders çalışmamı söylediğin halde çalışmayıp Niall ile kafeye gittim. Çok yediğim için kustum. Sen de önemli bir toplantın olmasına rağmen benim yüzümden toplantıya katılamadın ve gün boyu benimle uğraştın." dedim.

Bunları yaparken kafam neredeydi bilmiyorum. O iyiliğimi düşünüp benim için uykusuz kalıp not hazırlıyor ama ben ders çalışmak yerine gidip kafede eğleniyorum. Yetmiyormuş gibi hastalanıp Liam'ı işinden alıkoyuyorum.

"15 tane alacaksın kedicik. Saymanı istemiyorum. Ben bitirene kadar hatanı iyice düşün." dedi Liam.

Gelen şaplakla dişlerimi sıktım. Canım o kadar da yanmıyordu. Bana gerçekten de ceza vermek istemiyordu. Diğer şaplaklar da ardı ardına geldi. Liam beni doğrultunca hızla ona sarıldım.

"Ö-özür dilerim. Çok sorumsuzca davrandım. Bir daha seni uğraştırmaycağıma söz veriyorum. Kafeye de artık gitmem. Söz veriyorum." dedim.

"Zayn bak gezmen önemli değil. Seni kısıtlama hakkına sahip değilim. Ama sınav haftanda bunu yapman iyi bir şey değil. Sınavlara hasta halinle gireceksin. Sınava tam olarak odaklanamazsan bu senin için kötü olur. İyi bir mesleğin olsun istiyorum." dedi anlımı öperek.

"Seni çok fazla seviyorum Liam." dedim.

"Bende seni seviyorum bebeğim. Şimdi babacığına bir gösteri yapmaya ne dersin?" dedi sırıtarak.

"Oh büyük zevkle babacık." dedim kalkarak.

Özel bölümde böyleydi. Biliyorum biraz saçma oldu. Umarım çok kötü olmamıştır.

ZİAM TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin