My Beautiful Scentful Little Paradise: Seni çok ama çok seviyorum babacık. İyi ki bana mesaj attın. Hayatımı güzelleştirdiğin için teşekkür ederim. Kalbim sonsuza dek sana ait.
The Owner of My Heart: Asıl ben sana teşekkür ediyorum bebeğim. O güzel dünyanı bana açtığın için, bakmaya doyamadığım elalarınla bana baktığın için, kokunla beni kutsadığın için ve en önemlisi de beni sevdiğin için teşekkür ederim.
My Beautiful Scentful Little Paradise: Seni çikolatadan bile daha çok seviyorum babacık.
The Owner of My Heart: Bu sevgini akşam da göstermeye ne dersin?
My Beautiful Scentful Little Paradise: Oh edepsiz babacık. >_<
The Owner of My Heart: Akşama kendini hazırla bebeğim çünkü seni hazırlamayı düşünmüyorum.
My Beautiful Scentful Little Paradise: Oh seni seviyorum edepsiz babacığım. ♡^♡
The Owner of My Heart: Bende seni seviyorum minik cennetim.♡
Ehehe bu hikayede burada bitti. Bu kitabı kesinlikle özleyeceğim ama uzatmanın bir anlamı yok. Özel bölüm ne zaman gelir bilemiyorum çok fazla ödevlerim oluyor. Umarım atabilirim. Kullanıcı isimlerini ingilizce ve kendi yarım ingilizcemle buldum yani kesin mantık hataları var.
Bana bu zamana kadar destek olan kişilere teşekkür ediyorum. Oy veren okuyucularım siz mükemmelsiniz dhdhdh. Yorumlarından mükemmellik akanlara selam olsun. Hepinizi seviyorum kendinize iyi bakın...
D
üzenlendi**
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZİAM TEXTİNG
NouvellesBatmanx26:Hey bebeğim. Gaga_Zayn:Dostum azgın kızlarla uğraşacak vaktim yok. Batmanx26:Kız olduğumu kim söyledi?