Uyarı: Bu bölüm smut. Rahatsız olacaklar okumasın. (Siliğ istediğin oldu mümin insan.)
.
.
.
Zayn'den
Liam'la 3 gündür çıkıyorduk. Şimdi ise onun kolları arasında film izliyordum. Film de bara giden bir çocuğun orada her zaman barlarda dolaşan birisiyle tanışmasıyla başlıyor. (YN:Queer as folk misali.) Film sapıklaşmaya başlayınca kendimi iyice Liam'a yapıştırdım. Odayı televizyondan gelen inlemeler doldurunca altımda bir sertlik hissettim. Her geçen saniye büyüyen bir sertlik. Masaya uzanıp kumandayı alıp televizyonu kapattım ve tekrar geriye yaslandım. Boynuma konan öpücüklerle istemsizce inledim. Kafamı çevirip dudaklarına yapıştım. Dudaklarımı kanatacak derecede öpüyordu. İşin içine dillerimizi de katınca Liam'ın üzerine iyice çıktım. Nefessiz kalınca geriye çekildim. Elleri tişörtümün eteklerine gelince ona yardım ederek tişörtümü çıkardım. Kendi tişörtünü çıkarınca dudaklarımı ısırıp kaslarını süzdüm. Tekrar bana yaklaştı ve boynumu öpmeye başladı. Boynumu sertçe ısırınca yüksek sesle inledim ve saçlarından tutup kafasını boynuma bastırdım.Kalçalarımdan tutup beni havaya kaldırınca bacaklarımı beline doladım. Üst kata doğru yürümeye başlayınca boynuna öpücükler kondurmaya başladım. Birden sertçe boynunu ısırınca inleyip sendeledi. Kısa sürede toparlanıp odaya girdi ve beni yatağa yatırdı. Boynumdan karnıma doğru öpücükler kondurmaya başladı. Pantolonumu çıkartıp yüzüme baktı.
"İstersen burda durabilirim?" dedi.
Hafif doğrulup dudaklarını öptüm ve "Seni istiyorum babacık." (Oh oh daddykink.) dedim.
Dudaklarını yalayıp göğsümü ısırdı. Küçük öpücükler kondururken diğer eliyle de boşta kalan göğsümle oynamaya başladı. Kafasını kaldırıp boxerımı çıkardı ve beni incelemeye başladı. Kızardığımı hissetmemle tavanı incelemeye başladım. Yüzümde bir el hissedince Liam'a baktım.
"O kadar güzelsin ki seni bir odaya kapatıp kimsenin görmemesini istiyorum. Bedenin bağımlılık yapıyor." dedi.
Gülümseyip dudaklarını öptüm. İki parmağını dudağıma değdirince ağzımı açıp parmaklarını emmeye başladım. Parmaklarını ağzımdan çıkarıp deliğimin üstünce tutunca derin bir nefes aldım.
Yazardan
Liam ilk parmağını gönderince Zayn kısa bir çığlık attı. Liam onu öperken parmağını içinde hızlandırdı. İkinci parmağını da sokunca Zayn yüksek sesle inledi. Liam içinde makas hareketleri yaparak onu genişletti. Geri çekilip boxerını çıkarınca Zayn gördüğü şeyle gözünü büyüttü. Liam'ın penisi resmen kendininkinin iki katıydı. (Tabi olum herkesde bir 26 yok.) Liam onun yüz ifadesine gülüp yandaki komidinden lube (Kayganlaştırıcı yani) aldı. Penisine sürüp kendini deliğe konumlandırdı."Hazır mısın?" dedi Liam.
Zayn kafasını salladı. Liam yavaşça kendini itince Zayn çığlık attı. Liam onun bacaklarını omzuna yerleştirip kendini sonuna kadar itti. Zayn acısını Liam'ın sırtından çıkartıyordu. Liam hızlanmaya başlayınca Zayn birden yüksek sesle inledi. Liam onun zevk noktasını bulduğunu anlayınca vuruşlarını yöneltti. Zayn'in zevk inlemeleri odada yankılanıyordu. Liam bir elini onun penisine atıp çekiştirmeye başladı. Zayn kasılarak boşalınca Liam da biraz sonra boşaldı. Kendini yana atıp Zayn'e sarıldı.
"Seni seviyorum bebeğim." dedi Liam onun anlını öperek.
"Seni seviyorum babacık." dedi Zayn ona sokularak.
Yanlışım varsa özür dilerim. Biraz aceleye geldi. Çünkü bir daha internet bulamayabilirim. Bölümü beğenmemiz dileğiyle.
Düzenlendi**
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZİAM TEXTİNG
Short StoryBatmanx26:Hey bebeğim. Gaga_Zayn:Dostum azgın kızlarla uğraşacak vaktim yok. Batmanx26:Kız olduğumu kim söyledi?