Kävelen taas konttorille. Marcus ja Martinus tulevat sinne tänään. Jostain syystä odotan sitä.
Gina tulee taas luokseni heti, kun astun ovesta sisään. "Tänään sä saat tulla katsomaan Marcuksen ja Martinuksen kuvauksia!"
"Ai. Eikö mun pitäisi kirjoittaa?" Kysyn.
"Sun pitää myös oppia käyttämään kameraa. Kuvaukset alkavat tunnin päästä." Gina pyyhältää pois paikalta.
Miten päädyn aina samaan paikkaan Marcuksen ja Martinuksen kanssa? Minulla ei ole muutakaan tekemistä tänään, joten menen huoneeseen, jossa kuvaukset järjestetään. Ensimmäisenä näen Martinuksen, jonka naamaan taputellaan puuteria. En tajunnut, että he olisivat jo valmiiksi täällä, vaikka kuvaukset alkavatkin vasta myöhemmin.
"Moi Mona!" Martinus tulee luokseni heti, kun näkee minut.
"Moi." Etsin katseellani Marcusta. Häntä ei näy missään.
"Mac on vaihtamassa vaatteita." Martinus sanoo.
"Okei."
"Kuule", Martinus sanoo. "Tykkäätkö sä Marcuksesta?"
"Mitä? En!" Huudahdan.
"Et vai? Jos tykkäät, kerro mulle, koska mä en jaksa jahdata sua, jos sua ei kiinnosta." Martinus vaikuttaa ärtyneeltä.
"Mähän sanoin, että en tykkää." Pakotan itseni kuulostamaan tyyneltä. Olen tottunut piilottamaan tunteeni.
Martinus ei sano enää mitään, vaan kävelee pois.
"Riitelittekö te jostain Tinuksen kanssa?" Marcus tuntuu ilmestyneen viereeni tyhjästä.
"Öö... ei. Hienot vaatteet", sanon nopeasti.
"Kiitti", Marcus sanoo. "Kuule haluaisitko sä hengailla tänään?" Hän jatkaa.
Tuijotan häntä. Hän ei näytä yhtään hermostuneelta. Hänellä on hyvä poker face.
"Vaikka", vastaan hänelle hetken mietittyäni.
"Mentäisiinkö meidän hotellille?" Mac kysyy.
"Joo." En edes tiedä miksi suostun.
"No nähdään sitten kuvausten jälkeen." Marcus kävelee pois.
KAMU SEDANG MEMBACA
Just mun tuuria
RomansaMarcus ja Martinus fanfiction. Rakkautta, töitä ja julkisuutta. Miten ne voi yhdistää?