המקום שלי

320 12 0
                                    

המקום שלי

ערפל.

חשכה.

קור.

רעידות.

קיפאון.

עצב.

דיכאון.

חשכה.

נפילה.

אני לא רואה דבר, שום דבר, הרגש אינו קיים.

אני מגששת אחר משהו, דבר משהו, כל דבר מוחשי שיזכיר לי שהמציאות קיימת, שאני יאחז בו. אני רק צריכה למצוא משהו, כל דבר, תרוקני את הראש שלך לחלוטין.

אני מעבירה את ידי בשערי ומושכת אותו בחוזקה בידי נאספת כמות יפה של שיער בידי, שיער בלונדיני יפיפה. ואני מושכת אותה בחוזקה. הכאב מעיר אותי, מחזיר אותי למציאות כמו מים קרים כל פניי. ואני לוקחת נשימה עמוקה, הכול בסדר עכשיו.

אני יושבת על המיטה שלי ומשפשפת את ידי על גבי המכנס שאני לובשת, אני מניחה את רגליי בתוך הכפכפים ונעמדת, אני מקווה שאף אחד לא שמע, אמרתי לאחותי שאני לא סובלת כבר מהסיוטים שלי. שקרתי כמו שאני עושה תמיד, אני כבר לא שולטת בזה זה הפך לטבע שני.

כמו ששואלים אותי, מה שלומי או האם אני בסדר, אני מחייכת את החיוך הזה שהשתכלל במשך השנים, והפך להיות כל כך אמתי שאף אחד לא מבחין שזו העמדת פנים, לרוב מצורפת לחיוך הנהון קטן ולפעמים תירוץ אם באמת אני שמה לב שהם עדיין נשארים לעמוד מולי.

אני לא עומדת כרגע לשפוך בפניהם את סיפור חיי, אני שונאת רחמים כי פשוט חוץ מאשר לתחושה הרעה שהם גורמים לי הם לא באמת עוזרים לי. ואני רק אלך יום שלם עם תחושה רעה כזו, כמו בחילה או רצון להקיא שלא עובר.

אני חוצה את המסדרון, הדלת של אחותי סגורה, לא הערתי אותה וגם לא את החבר שלה, תודה לאל. אולי אני פשוט אראה משהו או אקרא ספר כלשהו, אני לא חושבת שאוכל לחזור לישון, בכל מקרה נשארה לי רק שעה עד להתעוררות שמיועדת לי.

אני יכולה להעביר אותה במשהו, אולי אני אלמד לקראת המבחן שמחכה לי עוד יומיים בהיסטוריה, סכמתי את החומר, עברתי עליו, כתבתי אותו וקראתי אותו שוב ושוב, אבל אני יודעת עד כמה המבחנים סיום האלו חושבים, הציונים האלו עלולים לקבוע את עתידי ואם אני רוצה שיהיה לי כזה אני חייבת להשקיע, אני לא יכולה להיות כל החיים תלויה באחותי והבית אפילו לא אופציה. אני חייבת לקבל ציוניים מעולים ואני אגיש בקשה למלגה מלאה ללמודים ואם אני אסיים גם אותם בהצטיינות אני אוכל להגיש בקשה למלגה.

אני מסתובבת וחוזרת לחדר, מדליקה את האור ושולפת את המחברת, יש לי שעה לשמה ואני הולכת לנצל אותה כדי לשנן את החומר שוב.

תחילתו של הניגון החלוש מודיע כי תמה השעה שיועדה ללמודים, וכרגע כדאי שאני אתחיל להתכוון אם אני רוצה להגיע לבית הספר בזמן.

שקיעת השמש Where stories live. Discover now