בין אלפי אנשים בחרתי לשלוח רק לך, בין אלפי מכתבים בחרתי להקדיש אחד רק לך, בין לב קרוע ונייר ודף ריק בחרתי לכתוב רק לך.
שלום יקירי,
זה המכתב האחרון שלי אלייך, המילים שלעולם לא אגיד בקול, המילים שהתביישתי לומר לך, שהסתרתי ממך, אנחנו מכירים שנים, בשבילך אני החברה הכי טובה שלך, בשבילי אתה הרבה יותר.
אתה הבן אדם הזה שתמיד היה לצידי, שיכולתי לסמוך עליו שיעמוד שם לא משנה עד כמה המצב לא טוב. רציתי להודות לך מכול הלב על כל שניה שהיית שם בשבילי, על החברות הארוכה שלנו ועל זה שאתה האדם המיוחד בחיי.
אני אוהבת אותך! עכשיו יש לי את האומץ להגיד לך, תמיד חשבתי שיהיה לי את כל החיים, על מנת לתכנן ולדעת אבל עכשיו יודעת שזה לא כך, החיים השבירים יותר ממה שהם נראים וכל דקה וכל רגע הם יקרי ערך.
גיליתי לאחרונה עד כמה חיי שלי הם שברירים, לא יותר מעלה ברוח. שידעתי זאת הבנתי דברים חשובים, הבנתי שרציתי לחיות בתנאים שלי, לחיות ללא חרטות, לחיות בדיוק בדרך שאבחר בה.
גיליתי שנותרו לי חודשים ספורים לחיות, חודשים שחלפו כאילו מצמצתי וחיים שלמים שנעלמו מעיניי ולעולם לא יחזרו, הבנתי לא נשאר לי הרבה לחיות, ממה שנשאר החלטתי להוציא את המיטב.
החלטתי לחיות בדרך שאחליט ולכתוב לי רשימה שלמה של דברים שהשתוקקתי לעשות ומעולם לא היה לי זמן, הרי תמיד הייתי עסוקה במשהו, עבדתי או היה משהו עליי לדאוג בעברו, התפטרתי מעבודתי וזכרתי איך שקלת האם השתגעתי, תן לי לומר לך, לא השתגעתי החלטתי לחיות את חיי במלואם.
היום הגעתי לנקודת הסוף במסלול, היום הבנתי שרציתי לבחור את הסוף, לבחור איך אסיים את דרכי בעולם הזה.
שגופי החל לוותר, הגיעה זמן הבחירה שלי. כתבתי לך, כתבתי לך כי יש כל כך הרבה דברים שלא הספקתי להגיד לך. רשמתי לך שאני אוהבת אותך אבל זהו לא הדבר היחיד שיש לי להגיד לך. אני לא מצטערת על דבר, אומנם מעולם לא ידעת שאהבתי אותך ולא אדע אם מכתב זה יגיע עלייך או אם אי פעם תדע שאהבתי אותך. אבל זה לא חשוב לי, היית בחיי והיית חלק חשוב ומהותי מהם, ידעתי גם שאני חלק מהותי מחייך וזה מספיק טוב בשבילי.
אני יושבת וכותבת לך את המכתב הזה במקום יפיפה, מפל מתחת לרגלי, המים נופלים מגבוה, המקום מהמהם ומשגע, הנהר והמים יפיפיים ואפילו השמש העומדת במרכז השמים קורנת באור בהיר.
המקום הזה נהדר, זה המקום שלקוח מהחלומות שלי, המקום שבו אפשר להיפרד בחיוך, אני לא מתחרטת על דבר מחיי, עשיתי מה שרציתי, עקבתי אחרי החלומות שלי לקראת הסוף, גם אם לא נשאר זמן רב הבנתי שכך אני רוצה לסיים, אין דרך טובה יותר.
אני נושמת לגופי את האוויר הצלול שכאן ושומעת את רעש המים והחול תחת רגליי חם ונעים, אני חולצת את נעליי ורוח הקלה שנושבת כאן מלטפת את פניי.
אני כותבת לך את המכתב הזה בעקבות כך שלא רציתי שתתאבל על לכתי, אני בוחרת את הדרך בה אלך וזו הדרך הטובה והמאושרת ביותר שיכולתי לקחת. החיים הם יפים מלאי הפתעות, לא בהכרח הם לטובתנו אבל תוכל למצוא דברים טובים רק אם תתאמץ מעט, אני לא עצובה, אני מאחלת לך חיים טובים ומאושרים לחיות בהם ומקווה כי הפרידה שלנו תועיל לך, מעולם לא התכוונתי להזיק לך ואני מקווה גם שלא גרמתי לטרגדיה גדולה מידי. יש לי בקשה אחת ממך תחייה את חייך היטב באושר ולפעמים אם תוכל תשלח לי שלום היכן שלא אהיה, אני מבטיחה כי אקבל אותו. ואולי יום אחד ניפגש שוב.
אני רוצה להגיד לך שזה מקום מדהים לסיים כאן, המקום הכי טוב שיכולתי לעלות בדעתי, זה מקום טוב למות בו.
אני פורסת את ידי לצדדים ולא מפחדת מדבר, חיוך על שפתיי, עכשיו אני באמת הולכת לעבר הלא נודע, היה שלום עולם יקר, היה שלום אהובי.להתראות,
ניקול,
לנצח החברה הכי טובה שלך.
YOU ARE READING
שקיעת השמש
Kısa Hikaye✯הסתיים✯ "האדרנלין שלי בשמיים" אמרתי נטולת נשימה "אבל זה לא בגלל הסרט". הוא סובב אותי אליו. כל כך קרוב, הגוון העמוק של עיניו "מה כן גם לזה?" קולו לא היה חזק יותר מלחישה. אבל אני בכל זאת הבטתי לעברו והתשובה הייתה בעיניי. שפתיו התנגשו בשלי, לא היה צור...