Yeni Sevgili 😍❤ve deniz

376 10 0
                                    

Marinette

Adrian bana az önce çıkma teklifi etti! Ayy yerim çok mutluyum çoook.

Marinette: Adian sen ciddi misin?

Adrian: Şaka yapicak durumda değilim Marinette seni çok seviyorum herşeyden çok. Sen benim ilk askimsin.

Adrian'ın bu sözleri karşısında soke oldum. İlk aşkı ben miymişim? Vay anasını.

Marinette: Adrian sende benim ilk aşkımsın. Kalbul ediyorum. Sevgilin olacağım.

Adrian bana kocaman sarılıp "seni hiç bırakmayacağım. Canim pahasına seni koruyacagim. " diye mırıldanmıştı. Bu çok hoşuma gitti, ona olan aşkım daha çok büyümüştü.

Marinette: Bende seni adrian.

O sirada bana daha çok sarılmıştı. Bende ına sarildim. Ayrildigimizda bana bakmaya başladı. Bende çok utanmistim, sanırım kizardim.😳😳 Ayrıca benim Adrian'ın kucağında ne isim var?

Marinette: Adrian izin verir misin?

Adrian'in kucagindan yavaşça kalkıp onun yanına oturdum ve ona gülümseyerek;

Marinette: Sanırım böyle daha iyi oldu.

Adrian: Ben az önceki pozisyonu yeğlerim.

Ya yapma şunu kizardim isteeee! Bu kedi beni kanser edecek sonunda. Gıcık... Ama o muhteşem biriii 😍😍

Adrian: Ne oldu mari kızardın? Aa pardon sevgilim mi demeliydim? 😄😄😃

Marinette: ...

Adrian: Hadi ama Marinette artık utanma. Ben seni ne olursa olsun seveceğim.

Marinette: Elimde değil utanıyorum ışte 😔

Tam o sırada Nino ve Alya'nın bize doğru yaklaştığını fark ettim.

Marinette: Adrian şimdilik bu olay aramızda kalsın olur mu?

Adrian: Neden ki? Onlar en yakın arkadaşlarımız.

Marinette: Olsun biraz zaman geçsin öyle söyleriz.

Adrian: Peki madem öyle diyorsun...

Alya: Uyanmışsın. Güzel uyuyabildin mi bare?😄😄

Marinette: 😒😒

Alya: Tamam bee kızma sende denize girsene?

Marinette: Olabilir aslında deniz çok güzel gözüküyor.

Alya: Emin ol suyun soğukluğu bile güzel.

Marinette: Madem öyle diyorsun bikinili giyip geleyim.

Tam kalkarken adrian kolumu tuttu.

Adrian: Yanında gelmemi ister misin?

Marinette: Tabiki gelmende bir sakınca yok. 😊😊

Adrianla birlikte çadırların olduğu yere doğru gittik. Ben çadirima girerken Adrian da peşinden girmişti. Bu napiyor ya?

Marinette: Adrian üzerini değişicem.

Adrian: Aa pardon marinette ben bir an düşünemedim. Dalgınlığıma gelmiş özür dilerim.

Marinette: Tamam sorun yok şimdi dışarı cikarsan??

Adrian: Tabi hemen.

Adrian

Hemen kendimi dışarı attım ve etrafa bakınmaya başladım. Ben ne tür bir gerizekalıyım acaba? Sanırım benim IQ 17. Ben bunları düşünürken Marinette çıktı. Yine size anlattığım o biliniyor giymiş. O bikini ona çok yakışıyor ve seksi gösteriyor. Bunu giymesini istemiyorum. Ama ilk günden kızı kısıtlamak olmaz biraz zaman geçsin.

Mucize: Uğur Böceği ile Kara KediHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin