Marinette
Nath: Marinette merhaba.
Mari: Ne istiyorsun Nathaniel?
Nath: Marinette musaitsen bir yerde oturup konusalimmi?
Mari: Müsait değilim Adrian'la bulusucam.
Nath: (Mırıldanarak) Bir yerde de adını duymasam şaşarım!!
Mari: Bak Nathaniel sen artık çok olmaya başladın Adrian benim sevgilim! Haddini bil!Nath: Marinette seni çok seviyorum sana çok aşığım lütfen beni bırakma. O bir manken yakışıklı seninle egeleniyor. Seni üzecek ama ben asla uzmem.
Mari: Defol burdan!
Diyip kapıyı yüzüne kapattım. Belki fazla tepki gösterdim ama haketti kimse benim sevgilime öyle birşey diyemez!
Hemen çantama anahtarını telefonumu ve kulak ligi koyup yola koyuldum. Yolda gelirken Alya'yı gördüm o da beni görmüş bana el sallıyordu.Mari: Alya bizimkileri nerede bulacağız?
Alya: Bekle arim.
Adrian ve Alya telefon konuşması
Adrian: Efendim Alya.
Alya: Adrian nerde buluşacak? Biz mariyle hazırız.
Adri: Siz şimdi bana gelin.
Alya: Senin evine mi?
Adri: Evet.
Alya: Tamam geliyoruz.
~~~~~~~~~
Mari: şimdi ne yapacağız?
Alya: adrian'ın evine gidiyoruz.
Mari: Tamam.
Adrian'ın evine vardığımizda bizi kapıda bekliyordu. Bizi görüp:
Adri: selam hanımlar şimdi nino'yu almaya gidiyoruz.
Adrian o kadar yakışıklı ve tatlı olmuştu ki gözlerimi ondan alamiyordum.
Mari: Çok tatlı olmuşsun.
Adri: Sen de.
Yürürken el ele tutusuyorduk. Adrian'ı tanıyan herkes bize bakıyordu. Ama tutmayinca da Adrian' a yine bakıyorlardı. Bade elini birakmimda da sahibi olduğunu anlasınlar 😈😈
Nin onun evine gelip onu da aldığımızda bir cafe'ye oturduk. Ben limonata soyledimdim, Alya milkshake, nino cappicino (ınş doğru yazdım) ,adran ise mocha.Alya: eee adrian dökül bakalım.
Adri: Ben birşey yaparken unuttum orayı bişey yapiyodum nathaniel'ı gördüm bana gel gel işareti yapti onun peşinden gittim beni o iğrenç yere götürdü. Mariyi benden almazsin, onu çok sdviyorum, sen onu uzersin gibi şeyler söyledi. Bana da bir sinir geldi buna yumruk atmaya başladım. Kavga böyle çıktı. Orada nathaniel bayan Bustier'e yalan söyledi.
Mari: Merak ettim de nathaniel sevgili olduğumuzu nereden öğrendi yani biz kimseye soylememistik değil mi?
Adri: eeeeemm... Sanırım bizi konuşurken falan duydu.
Mari: Olabilir.
Alya: Vay adı. Nasıl yalan konuşmuş.
Nino: Siz boşverin onu keyfimize bakalım biz. Yalnız adrian yüzün morarmış.
Adri: Farkındayım.
Aaaaaaaaayyy! Öldüm! Modele çok fena bulantı girdi halsizlestim biraz kısa oldu ama kusura bakmayın neyse devamı belki yarın belki sonraki gün.
Vote???
👇
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mucize: Uğur Böceği ile Kara Kedi
FanfictionSakar, şapşal, tuhaf kişilikli bir kızın ve zengin, iyi kalpli, özgürlüğüne düşkün bir delikanlı'nın başından geçen bol maceralı bir aşk hikayesi.