Kötü fırıncı (part 1)

454 18 15
                                    

Alarmın çalmasıyla uyandım. Annem aşağıdan "Marinette kalk tatlım okula geç kalmak istemezsin!" diye bağırıyordu. Hemen kalktım yüzümü yıkadım ve aşağıya indim. Ben kahvaltımı yaparken babam anneme "Hayatım, artık eskisi gibi pasta, börek, kurabiye yapamıyorum. İnsanlar artık gelmemeye basladılar. Eğer böyle giderse fırını kapatmak zorunda kalacağız." Annem çok şaşırmış ve üzülmüştü. "Tatlım iyi düşün ki iyi olsun." Ben hemen lafa karışıp babamın moralini düzelttim ve hemen odama çıkıp üzerimi giyinmeye başladım.
Tiki: Marinette geç kalıcaksın çabuk ol!

Marinette: Ahh! Tiki okuldan nefret ediyorum!!

Tiki: Öyle deme Marinette. Hem okulda Adrian' da var.

Tikiye gülümseyip hemen onu çantama aldım ve yola çıktım.

Sınıfa girdiğimde Adrian bana bakıp gülümsemişti. Aman Allahım sanki karnımda kelebekler uçuşuyordu.

Adrian: Günaydın Marinette.

Merinette: G - günaydın Adrian.

Tam o sırada içeri hoca girdi ve derse başladık. Bundan sonraki ders bedendi.

Zil çaldığında Alya ve ben soyunma odasında üzerimizi değiştirdik. Adrian her zaman ki gibi çok seksiydi gözlerimi ondan alamıyordum. Alya beni cimcikleyip kendime getirdiğinde bana kızmıştı ve haklıydı. Ders başlamıştı voleybol oynuyorduk topu yere düşüren yanı topa karşılık veremeyen kışı eleniyordu. Adrian herkesi eliyordu, sanırım çok keyif aldı 😌. Sadece ikimiz kalmıştık. Herkes " hadi Marinette yapabilirsin!" diye bağırıyordu.

Adrian: Bol şans

Topu bana attığında bir süre parmak pas yaptık Adrian biraz hırs yapıp topu bana hızlı attığında smaç vurarak Adrian'ı yenmiştim. Adrian ŞOK 😱😱 !!

Adrian: Çok güzel oynadın Marinette tebrik ederim.

Marinette: Teşekkürler A- Adrian sende 😍😍

Tam o sırada babamı yukarıda gördüm parmağındaki alyansla sanki herkesi büyülüyordu. Sanırım akumalanmıştı. Adrian'ı gözüm aradı ama yoktu. Bende hemen karanlık bir yere giderek :

Marinette: Tiki dönüşmemiz gerekiyor. Tiki benekler!!

Merhaba arkadaşlar bu benim ilk bölümüm umarım begenmişsinizdir parti 2 yi de en yakin zamanda yayınlayacağım sizleri seviyorum 😍❤

Mucize: Uğur Böceği ile Kara KediHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin