KÜÇÜK BİR GEZİNTİ

193 11 14
                                    


  MARİNETTE


Adrian şimdi benim evimde mi kalacak? Ayyy çok mutluyumm!! Eee peki bu çocuk nerede yatacak? 


Mari: Adrian eeeee... Sen nerede yatacaksın?


Adrian: Tabi ki de sevgilimin kollarında.


mari: Nasıl yanı aynı yatakta mı uyuyacağız?


Adrian: Evet. Bir sorun mu var? :))))


mari: Tabi ki yok. Bence Alya ve Nino da gelmeli. Hep beraber eğleniriz. Güzel olmaz mı?


adri: Ben böceğimle bir gece geçirmek istiyorum, baş başa kalmak istiyorum. Bunu bana çok görme.


mari: Bir gece geçirmek istiyorum derken???


adri: Yani senin yanında olmak istiyorum.:)))))


mari: Anladım. O zaman gelmesinler. Ama Adrian bence sen Nathalie ye benim yanımda olduğunu söylemelisin. Sonuçta baban seni ona emanet etmiş.


adri: Ben çocuk değilim marinette ona nerede olduğumu söylemeyeceğim. Telefonumu da kapatıyorum.


mari: Adrian bak haklısın sen çocuk değilsin bir süper kahramansın kendini koruyabilirsin, ama nerede olduğunu ve ne yapacağını söylemezsen onları korkutmuş olursun. Beni seviyorsan Nathalie ye söyle.


adri: Peki marinette. Ama sırf seni sevdiğim için yoksa ikisi de umurumda bile değil.


ADRİAN VE NATHALİE TELEFON KONUŞMASI


Nathalıe: Adrian neredesin? Neden mesajlarıma cevap vermiyorsun?


Adrian: Nathalie ben bu akşam arkadaşımda kalacağım. Beni bekleme.


Nathalie: Adrian babanın haberi var mı?


Adrian: İster olsun ister olmasın bu seni ilgilendirmiyor!


Nathalie: Adrian baban seni bana emanet etti. Beni çok yakından ilgilendiriyor. Eğer sana birşey olursa bunun sorumlusu benim. 


Adrian: Bana hiçbir şey olmaz güvenli bir yerdeyim.


Nathalie: Ne kadar güvenli?


Adrian: (marinette e bakarak) Küçük bir çocuk annesinin yanında ne kadar güvendeyse ben de o kadar güvendeyim.


Nathalie: Peki Adrian ama bu aramızda kalacak, benden sana bir kıyak ertesi gün evde olmanı istiyorum. Anlaştık mı?


Adrian: Anlaştık.



Mucize: Uğur Böceği ile Kara KediHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin