Adrian ve Nathaniel'ın kavgası

347 11 1
                                    

Adrian

Marinette'den uzaklaştığım sırada babam aradı.

Adrian: Marinette müsadenle.

Mari: Tabiki.

Adrian ve Gabriel telefon konuşmasi:

Adrian: Efendim baba.

Gabriel: Oğlum. Ben birkaç günlüğüne Almanya'ya gidiyorum.

Adri: Neden ki?

Gabriel: İşlerim var. Senin zamanın nasıl geçiyor? Egeleniyor musun?

Adri: Evet evet muhteşem geçiyor. Bu arada yarın geri dönüyoruz.

Gabriel: Peki. Eve döndüğünde Nathalie'nın sözünden çıkmanı
istemiyorum.

Adrian: Tamam baba görüşürüz.

Gabriel: Telefonu kapatır.

Bu adama kimse incelik öğretmedi mi?

Karşıdan Nathaniel'ın bana "gel gel" işareti yaptığını gördüm. Ina baktığımda bir yere doğru gidiyordu. Hemen peşine takıldım. Beni karanlık, igrenc, çöplük bir yere girdi. Arkasını dönüp bana baktığında;

Nathalie: Adrian Agreste (ınş doğru yazdım 😄) Genç kızların kahramanı. Senin gibi pislikleri çok iyi bilirim ben. Marinette'i kullanmaya çalışıyorsun. Ondan yararlanmak istiyorsun. Ama buna asla izin vermem. Marinette'den uzak dur.

Adrian: Ne diyorsun lan sen?

Nath: Ne dediğimi çok iyi anladın pez***** seni!

Adrian: Lan sen kime peze**** diyosun!

Ona öyle bir bagarmistim ki boğazım acimaya başladı, ve ona saldirdim. Yumruklar havada ucusuyordu nathaniel'ın üzerine çıkıp süratini yumrukluyordum. Gözüm dönmüştü, hayatımda hiç bu kadar sinirlenmemistim. Bayan bustier bizi ayırmaya çalışıyordu diğer bütün sınıfta bizi izliyordu. Birkaç kişinin yardımıyla ayrıldık.

Bayan Bustier: Siz ne yaptığınızı sanıyorsunuz böyle?!! Kavga etmek nedir! (İnanın şunları yazarken iğreniyorum. Öğğğkk!!)

Nath: Bayan Bustier bunların sorumlusu Adrian'dır.

Nere! Ne diyo bu? Yalancı p**!!

Adrian: *Kahkaha atarak gülmeye başlar* Öyle mi?

Nath: Ne guluyorsun? Şu haline bak!

Marinette: Bayan Hustler eminim ki mantıklı bir açıklaması vardır. Değil mi adrian? 😥

Adrian: Bu mantıklı açıklamayı yapabilecek tek kişi nathaniel. Değil mi?

Nathalie: Bayan Bustier ben şu içmek için masaya ilerliyordum. Adrian yanıma gelip" benimle gel" dedi arkasından gittim ve beni bura getirdi. Sonra bana birden saldırdı. O bana saldirinca bende kendimi savunmak için ona vurdum.

Bayan Hustler: Bu doğru mu Adrian?

Adrian: Bak seeen. Adam iki dakikada  senaryo yazdı.

Bayan Bustier: Yeter! Herkes eşyalarını toplasın gidiyoruz! Hemen! Size yarım saat müddet.

Herkes oflayarak çadırlarına dağıldı. Yanımda Mari, Nino, Alya ve nathalie vardı.

Nathalie: Bu daha başlangıç adrian! 😏

Diyip gitti kan beynime sıçradı ona tam vuracakken Marinette araya girip elimi tuttu. Birşey yapamadım.

Marinette: Adrian iyi misin ne oldu, neden kavga ettiniz? Her yerin kan revan içinde.

Mucize: Uğur Böceği ile Kara KediHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin