Alya ve Nino'nun kavgası.

339 15 0
                                    

Marinette

Bustier: Hadi çocuklar kalkın saat 10 oldu hala uyuyorsunuz!

Bayan bustier'in sesiyle uyandım. Hava çok aydinlikti  gözlerimi acamiyordum. Yanımda Alya'nın ağladığını fark ettim sessiz sessiz ağlıyordu. Bilirim bu aglamalarin verdiği acıyı.

Mari: Alya??

Ona seslendigimde küçük aglamalari birden hıçkırıklara dönüştü.

Mari: Alya ne oldu neden agliyorsun?

Alya: Marinette sanırım Nino bizi bitirmek istiyor.

Marinette: Nasıl yani neden?

Alya: Sanırım benim suçum.

Mari: Alya anlatirmisin senin suçun olan ne??

Alya 2 dk içerisinde olan biten herşeyi anlatır. Usendim yazmaya ve sizi de sıkmak istemedim.

Mari: Üzülme Alya barisirsiniz.

Alya: Hiç sanmıyorum mari.

Bayan bustier: Alya ve Marinette herkes sizi bekliyor neredesiniz?

Hemen cadirimizdan çıktık kahvaltı masası çoktan kurulmuştu. Adrian ve Nino da oturmuslardi. Adrian bana bakıp göz kırptı ve bende ona gülümseyerek yerime oturdum.

Alya

Nino'ya baktığımda beni görmemezlikten geliyordu. Sürekli onu izliyordum ama o Adrian'la ve marinette'le konuşuyordu. Beni görmüyordu bile. Tamam kabul ediyorum bu yaptığı gerçekten çok koydu. Onunla konuşmak istiyordum. Tartıştığımız konu bile çok sacmaydi neden bu kadar büyüttü anlamadım.

Alya: Sana da günaydın nino.

Nino beni duymamış gibi yemeğine devam ediyordu. Bu beni çok sinirlenmisti daha yüksek bir ses tonuyla

Alya: Sana da günaydın nino!!

Bana biraz bakıp yemeğine geri döndü, ve bu beni gerçekten de çok sinirlendirdi.
Masaya vurarak ve bağırarak

Alya: Sana da günaydın dedim!!

Herkes bana bakıyordu ben sadece ninoya. Çok büyük bir sessizlik olmuştu. Nino bana şaşkınlıkla bakarken gözlerimin dolduğunu fark ettim, ve sahile doğru ağlayarak ve koşarak gittim. Arkamdan mari geliyordu. Beni kolundan tutup

Mari: Alya noluyo neden öyle bagardin sofrada?

Alya: Bak bu zamana kadar hep yanimdaydin teşekkürler ama git. İstemiyorum hicbirinizi. Yalnız kalmak istiyorum.

Mari: Peki sen bilirsin Alya.

Adrian

Alya gittikten sonra ninoda kalkıp çadıra gitti. Ben de onun peşinden gittim.

Adri: Noluyo nino neden öyle bagardi sana?

Nino: Biz tartismistik onunla yani ben tartıştık ve ona tepkiliyim.

Adri: Neden?

Nino adrian'a herşeyi anlatır.

Adri: Anladım. Ama bu kadar büyütülecek birşey değil bence.

Nino: Büyütülecek birşey değil mi? Şimdi düşün mari ve sen sevgilisi iz birbirinizi çok seviyorsunuz fakat mari hep başkalarının ilişkilerini sana anlatıyor. Kendi ilişkisiyle ilgilenmiyor ve üstüne üstlük sana herkesin içinde bağırıyor. Kusura bakmasın ama ben böyle bir ilişki istemiyorum.

Adri: Ne yani ayrilicak mısın?

Nino: Kendine çeki düzen verirse neden ayrılayım?

Tam o sırada mari geldi.

Mari: Nino Alya çok kötü onun yanında olmalısın.

Nino: bu seni ilgilendirmiyor Marinette.

Mari: Ne demek seni ilgilendirmiyor! Benim arkadaşım tek başına sırf senin için ağlarken sen burda götünü yaymış oturuyorsun! En azından git bu durum için bir çözüm yolu ara! Erkeksiniz ışte bi boktan anlamıyorsunuz!

Marinette'in içine ne kaçtı öyle? İlk defa onu küfür ederken duydum. Nino afallamisti ve kemen kalkıp sahile doğru gitti. Mari çok sinirliydi o da kalkıp cadirina girdi bende onun peşinden girip

Adri: Hmm ilk defa sevgilimi küfür ederken duyuyorum.

Mari: Özür dilerim kendime hakim olamadım. Nino kırılmış mıdır?

Adri: Yok ya o kolay kolay kırılmaz. Ama ben prensesine hiç yakıştıramadım küfürü.

Mari: Özür diledim ya daha ne yapayım " sevgilim beni affet biricik kedicigim" mi diyim?

Adri: Hmm fena olmazdı 😄😄

Mari: Hadi ordan koca kafalı pisicik 😃😃

Tam o sırada mari'nın telefonuna mesaj geldi. Okudu ve tebessüm etti.

Adri: o ne kim attı?

Mari bana telefonunu uzattı. Alya ve nino barismislar mariye foto atmış Alya, deli bunlar yaa 😄😄

Adri: Onların adına sevindim.

Mari: Ben de.

O sırada Marinette'e baktım. O kırmızı dudakları gel beni op diye adeta yalvariyordu.

Adri: Marinette ben şey...

Mari: Ne oldu kedicik?

Onu bir anda kendime çekip öpmeye başladım o da şaşırdı gözleri kocaman açılmıştı. Onu öperken birden bizim çadır açıldı. Korkuyla birbirimizi ittik bu gelen nino ve alyaydi. Bize şaşkın şaşkın bakıyorlardı.

Alya: Oha! 😱

Nino: Cidden oha 😱😱

Mari: Aciklayabilirim.

Alya: Açıkla bakalım.

Mari: Sarhoştum. Sen sandım.

Alya: İnanıyorum sana.

Hepimiz kahkaha ata ata gülerken nino ciddiyetini yakınıp çadırın içine girdi. Aly da peşinden.

Nino: Sanırım çok yanlış bir zamanda girdik.

Adrian: Hemde ne.

Mari: Ya artık ben içimde tutamayacağım benden bu kadar. Arkdaslar biz sevgiliyiz. Yani bugün olduk zaten.

Alya: Ne kadar hizlisiniz. İlk günden opismelere başlanmış. Kız nino bir ay sonra ne yapacaklar acaba çok merak ettim. 😂😂😈

Adri: Hoş değil.

Mari: Aynen 😒

Alya ve nino bize gülerken mari kıpkırmızı olmuştu sanırım çok utandı.

Bayan hustler: Çocuklar yarın gidiyoruz haberiniz olsun!

Alya: Off ya.

Nino: Üzülme sevgilim boşver.

Alya: 😁😁

Adrian: Üff sizde bizim çadıra gidin de sevgilimle beni başbaşa bırakın. İşimiz var. 😏😏

Alya: Ayy çok meraklıyız bizde size hadi gidelim aşkım.

Onlar çıkarken Marinette'ın kıpkırmızı oluşunu izliyordum. Ahh Marinette ahh.

Adrian: Nerde kalmıştık.

Ona doğru yaklaşırken kendini geri çekti ve;

Mari: İstemiyorum adrian.

Adrian: Onların dediklerine şey yaptıysan boşver yani onlar da yapıyo da bize caktirmiyor.

Mari: Hayır adrian onların dediklerine şey yapmadım istemiyorum sadece.

Adrian: Peki sen bilirsin.

Tıkandım bee aklıma bişey gelmedi kaldım burda. Neyse artık bu bölüm de bu kadar olsun. En yakın zamanda görüşmek üzere buda😘

Vote??
👇

Mucize: Uğur Böceği ile Kara KediHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin