Erika p.o.v
Nu îmi vine să cred cât de repede trece timpul!Este ultima săptămână de școală.Ziua Erika p.o.v
E o zi obișnuită în care mă grăbesc să ajung la școală. Ca de fiecare dată merg cu prietenii mei prin pădure liniștiți când Justin rupe tăcerea...J:Hei,cine are chef să facem o întrecere?
E&M&B&G:Noi!Atunci am rupto la fugă prin pădurea ce ducea spre oraș.Ca de fiecare dată eu eram prima cu Bred după mine la câțiva metri ,după el Justin ,Mia și în cele din urmă Giorgy.
Justin este un băiat glumeț,înălțimea 1,85 cu părul blond și ochii verzi.Bred e un băiat mai dur,are părul brunet,ochii căprui și înălțimea 1,80.Mia e o fată destul de arțăgoasă,aceasta are părul roșcat și ochii căprui,înălțimea 1,70.Giorgy e destul de liniștită dar să nu o scoți din sărite că dai de dracu' cu ea.E blondă cu ochii albaștri-verzui ,înălțimea 1,65.°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Ajungând la școală toată lumea ne privea cu frică,doar suntem cei mai răi de pe aici.Mă îndrept spre dulapul meu cu gașca după mine .Rezemat de dulapul meu stătea Derek.Derek este căpitanul echipei de fotbal a școlii,dar și cel ce se roagă de mine de prin clasa a 9-a să fim împreună.Acesta are părul șaten ,mereu dat pe spate perfect,ochii albaștrii și o formă fizică de invidiat.Purta mereu tricouri strâmte prin care i se vedeau pătrățelele.Era înalt ,înălțimea aproximativă 1,85.D:Hey Erika,îți faci timp să discutăm ceva?
E:Haide Derek,nu vreau să fim împreună!
Atunci toate privirile erau asupra noastră...
D:O haide,nici anul ăsta?
E:Nup!Iar voi ,ce vă holbați așa?Vețivă fiecare de treburile lui!!!După ce am spus asta, holul se goli în mai puțin de 5 secunde.Derek plecă de lângă noi atunci când clopoțelul sună.Am deschis dulapul și mi-am luat cărțile și caietele.Prima oră Geografia,urăsc geografia,dar mai mult urăsc zilele ce se termină cu 'i'!Orele s-au scurs ușor iar holurile școlii se goleau.Am plecat înapoi în haită așteptând trecerea zilelor.În sfârșit săptămâna a trecut,era sâmbătă.
Ema:Erika trezeștete,ai antrenament la 07:00!
Ema e lupoaica mea interioară.
E:Ce vrei?Lasă-mă să dorm!
Ema:Tatăl tău nu o să fie prea încântat că lipsești de la antrenament!E:Antrenament!Am strigat sărind din pat ca arsă.Merg rapid spre dulap luând o pereche de blugi negri rupți în genunchi,un tricou negru ,și în picioare teniși negri(toate negre),pornesc spre baie ,intru în duș și stau acolo 15 minute .Mă îmbrac și îmi prind părul dintr-o coadă de cal.Pornesc spre locul unde se desfășoară antrenamentul.Mă uit la ceas ,am întârziat 5 minute.Dau cu ochii de tata și îl ocolesc pentru că știu ce pedeapsă mă așteaptă,însă mă vede și mă oprește.
T:Hei,ai întârziat 5 minute!
E:Da,dar...
Nu am apucat să continui că m.a și întrerupt.
T:Cinzeci de ture în jurul haitei!
Nu i-am mai spus nimic pentru că știam că îmi răcesc gura de pomană și am început să alerg.Antrenamentele se terminase iar eu mai aveam o tură,am tras tare pe final și am scăpat.Intru în living și îl văd pe tata zâmbind pe canapea.T:În sfârșit ai terminat!
E:Mai taci tataie!
T:Hei!
Am lut o mică masă și m-am dus în camera mea unde am făcut un duș fierbinte și m-am îmbrăcat mai lejer,pantaloni scurți negri cu o dungă în lateral albă ,un tricou alb și teniși albi lăsând părul desprins.Am deschis ușa ce ducea spre balcon.Am sărit jos și am făcut o mică plimbare,apoi m-am întors la vilă intrând în bucătărie și mâncând pizza.Apoi am intrat în camera mea ,m-am schimbat în pijamale și m-am pus în pat adormind instantaneu .××××××××××××××××××××××××××××
Am mai terminat un capitol,sper că vă place și încă ceva,scuzați greșelile de ortografie...Vă pup!😘🌹
luni se sfârși repede.Am plecat de la școală decisă să merg să mă plimb prin oraș.Am colindat câteva magazine ,apoi mi-am băgat căștile în urechi ascultând muzică.
Întru dintr-un cartier ce era obișnuit,nu mi se pare nimic ciudat la el.
Fredonam și mergeam cu pași mărunți când basul se auzea din ce în ce mai tare.
Doamne,ce proastă sunt ,era clar că se aud împușcături!
Scot căștile din urechi și merg pe lângă mașinile parcate.Doi tipi apar în fața mea ,amândoi bine făcuți .
Unul:Hei ,iubi ce cauți pe aici?
Celălalt: Poate că prințesa s-a rătăcit!Spune celălalt cu o voce pe care o folosești cu animalele și copii.
E:Cum mi-ai spus?
C:Prințesa ,nu îți place?
E:Oooo,vei regreta că te-ai născut!
C:Să te văd!Nu au mai stat mult si au scos două briceaguri din buzunar.Mi-am scos colții și ghearele ,frica se citea pe chipurile lor.Nu mi-am lăsat lupoaica la conducere,așa că am terminat repede cu cei doi.Au vrut să mă taie cu briceagurile dar am fost mai rapidă și i-am dat cap în cap făcându i să scape le scape,au dat să se ridice dar i-am luat de gât și i-am trântit de asfaltul rece. Am mers mai departe auzind focurile de armă.Pe trotuar erau trei tipi ce se luau de un bătrânel,am plecat spre acel loc.Nu e cum poate și-ar fi imaginat că se va întâmpla,pentru că i-am bătut măr.
D:Bună,eu sunt David ,mulțumesc că m-ai ajutat cu matahalele astea!
E:Nu aveți pentru ce domnule D,eu mă numesc Erika.
D:Încântat!Am plecat împreună de acolo iar domnul D mi-a arătat unde lucrează.Era o casă cu etaj în pădure.Eram surprinsă că lucra într-o mafie și că el o conduce.
D:Hei,Erika ,ai vrea să lucrezi cu noi pentru o vreme.
E:Desigur domnule D!
D:Îți voi arăta cu ce ne ocupăm pe aici.În mai puțin de o oră am făcut turul încăperii.Am aflat mai amănunțit cu ce se ocupau aceștia .Livrau droguri și arme.Mie îmi convenea să lucrez și să văd dacă totul merge bine în cuib așa cum îi spunem noi.
D:Erika,el e Mark fiul meu.
E:Încântată!
D:Vă veți cunoaște pe parcurs.Mark e un băiat înalt ,cam 1,85,părul blond și ochii verzi ,stilul bad boy se cunoștea clar pe el.
Mi-am luat privirea de la ei uitândumă pe geam liniștită.Am rămas așa clipe până când văd un băiat trecând cu mare viteză prin pădure.Lupoaica mea înnebunise.El era clar vârcloac.Avea părul negru și era înalt.El se oprește în loc și se uită în jur,apoi la clădire ,dar era prea târziu ,eu mă dădusem de la fereastră.Mark veni în încăpere.
M:Ce s-a întâmplat?
E:Știi Mark,eu sunt vârcolac și e posibil ca acel băiat să fie sufletul meu pereche.Mark se uită pe geam și îl vede.
M:Cine,Max?
E:Da,îl cunoști?
M:Da,este vârcolac,și nu orice fel de vârcolac,este Alpha Suprem!Gata un capitol,aștept comentariile voastre,vă pup! 😘😘😘
CITEȘTI
Inimă de gheață
LobisomemErika,o fată obișnuită,în viitor o mafioată de succes.Ea provenea dintr-o haită renumită până când anturajul a schimbat-o în fata pe care toți o urau ,însă orice inimă de gheață se poate topi...