Capitolul 6-Răpită

185 10 1
                                    

   M:Te cunosc de nici două zile și pot spune că ești cea mai minunată persoană și vreau să fii Luna mea.Spune și se uită în ochii mei.
Mă roșesc ușor,apoi îmi dau o palmă mintală căci mă gândeam la altceva.La ochii lui albaștri.Mă gândeam de ce aratu precum marea,o mare liniștită ce îmi aduceau aminte de zilele când mă jucam cu frații mei în nisipul umed.La ce mă gândeam și eu!
 
E:E timpul să ne întoarcem.

Max este un băiat înalt ,cam 1,85.Brunet cu ochii albaștri.Se vede că se antrenează mult,pătrățelele mă  înnebunesc până și pe mine.

M:Mai stai umpic,de ce fugi de mine?
E:Știi Max,tu ar trebui să fugi de mine,îl bat până și pe cel mai puternic băiat din școală și fără puteri!
M:Bine,dar pe mine o să mă bați?
E:Dacă trebuie...
M:Bine ,hai că ne lungim cu vorba.Mâine avem școală.
E:Bine,pa!
M:Nu,nu,nu,până nu te văd intrând în mașină ,nu te las.
E:Bine,bine...

Apoi plecăm amândoi,interu în mașină și el îmi face cu mâna,după dispare.Am condus nebunește prin oraș,ajungând acasă în mai puțin de 10 minute.Întru în vilă și nu găsesc pe nimeni .Mă duc în bucătărie ,mănânc ceva ușor,apoi intru la mine în cameră.Închid ușa și aprind becul.
E:Ce nai...
M:Mi-a fost așa de dor de tine ,încât nu am putut să stau nici o secundă.
E:Max,dacă te prinde tata,îți rupe picioarele!
M:Va înțelege .
E:Intru în baie,așteaptă puțin.

Mai întâi intru în dressing luând lenjerie și pijamale,apoi în baie urmând un duș de 15 minute.Ies din duș punând un prosop in jurul taliei.Îmi usuc părul si îmi iau lenjeria și pijamalele.Ies și intră el.Ies din cameră și merg la Vallentino.Ciocănesc și îmi deschide.
V:Ce s-a întâmplat surioară?Spune cu o voce somnoroasă.
E:Știi,mi.am întâlnit perechea de curând și în seara asta a venit să doarmă la mine,acum e în duș,poți te rog să îmi dai pentru el un tricou și niște pantaloni scurți te rog?
V:Desigur,orice pentru surioara mea.
Îmi aduce un tricoul alb și pantalonii .
Plec și intru în cameră,Max era tot în duș.
E:Max,ți-am adus schimburi de la fratele meu,ți le las pe birou(Cel mai aproape obiect de ușa de la baie).
M:Ok,mersi iubito!
Mă înroșesc puțin gândindu-mă la apelativul folosit.
Mă așez comodă pe pat încercând să adorm ,ușa de la baie se deschise și se închise din nou.După un timp iese si Max de la baie și se așează lângă mine luându-mă în brațe.Adorm instantaneu.

Mă trezesc din cauza unor ochi ce mă priveau arzători,deschid ochii leneșă și văd acele două mări superbe.
M:Neața'!
E:Neața!

Mă ridic din pat și intru în duș,îmi fac rutina și ies din baie încet doar cu un prosop pe mine rugându-mă ca Max să  adoarmă.Spre fericirea mea așa era.Intru în dressing și mă îmbrac într-o pereche de colanți negri,un tricou alb lărguț care îmi ajungea sub fund,geaca mea de piele neagră și o pereche de botine negre.Părul mi l-am lăsat pe spate și am ieșit din dressing. În pat stătea leneșul meu gata pregătit de școală.
E:Haide că întârziem!
M:Bine,bine!
Am coborât jos împreună cu Max .Am ieșit din casă pentru că nu era nimeni și am intrat în mașină,eu pe locul șoferului,Max în dreapta mea.Pe bancheta din spate ne așteptau Anne și Vall.
E:Neața'!El e perechea mea Max.Max,ei sunt Anne sora mea mai mică și el Vallentino fratele meu mai mare.
M:Încântat!
A&V:Și noi!
Apoi pornim spre școală ,intrăm în curtea școlii și ne răspândim rapid.Orele se termină ,iar eu mă duc la Vall și îi spun că plec ,și că ne vedem acasă,acceptă iar eu plec.Mă mai întâlnesc o dată cu Max.Stătea în dreptul unui geam cu gașca lui.Părul lui negru se deschise la culoare din cauza soarelui.Băiatul ăsta poate suci mințile oricui.Îmi face cu ochiul,îi zâmbesc ,apoi ies din școală.În drum spre parcare simnt cum cineva mi-a pus un șervețel cu o substanță înțepătoare la nas,din lipsă de oxigen am inhalat mirosul înțepător,apoi lumea viselor mă acaparează ușor...

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Hey mici lupișori,am terminat încă un capitol.Capitolele precedente au fost lipsite de prea multă acțiune,deci de acum vom simți inima Ericăi cum se va dezgheța cu adevărat.Dacă va plăcut acest capitol nu uitați votați și comentați.Scuzați greșelile de ortografie. puuuuup!😘😻


Inimă de gheațăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum