Capitolul 8:Evadarea

154 10 1
                                    

  Mă trezesc amețită,ridic ușor pleoapele dar nu văd nimic,negru total.Ușa scârțâie și în încăpere intră un băiat înalt,îi scanez trăsăturile și îl recunosc:Derek.
D:Hei păpușă,teai trezit?
E:Nu,încă dorm...
D:Sper că îți place locul ăsta,pentru că aici vei sta de acum în colo.
E:De ce mă ard lanțurile?
D:Sunt făcute special pentru monștri ca voi.
E:Stai să îmi revin,să vezi atunci ce poate face un monstru!
D:Gata cu vorba,dacă vrei să scapi de aici,o să vrei să fii iubita mea ,dacă mai vrei să îl mai vezi pe Max al tău!Spune furios.
E:Să nu te atingi de Max!
D:Alege,Vei fi a mea și îl voi lăsa pe Max în pace sau îl voi omorâ pe Max și tu nu vei mai fi a mea...
E:Voi fi a ta...Spun cu regret în glas și lacrimile se simțeau pe obrajii mei.
D:Cuțu bun...
Ce ai făcut,ești nebună?
Preferai îl omoare pe Max?

Derec este cel care se ocupă cu drogurile,arme albe și crime(Doar nu era să fiu cu el până acum!E un drogat și un criminal!)

Am tras tare de lanțuri până  am scăpat de ele.Eram liberă.Am eșit din camera întunecoasă.Pe hol erau numai matahale ,dar am scăpat ușor de ei.Acum că toți erau morți am plecat către Derek.Era în birou ,am intrat iar el stătea liniștit.Nu am mai așteptat să spună nimic,că am sărit pe el.I.am scos inima privindo cu ură și aruncândo peste el.Am ieșit din birou și am mers către o baie escaladând muntele de cadavre.M.am spălat pe mâini și am ieșit din casă.Am văzut o mașină și mi.a venit o idee.Am intrat în garaj și am luat benzina.Am revenit înapoi in fața casei si am dat pe prag,am deschis ușă și am împăștiat benzina în toată casa ,la final am intrat in biroul lui Derek și am dat si acolo.Am aruncat bidonul și m.am oprit puțin.
E:Dacă erai un altfel de băiat,poate ram iubita ta,însă pe tine caracterul tea stricat.Acestea fiind spuse am părăsit casa.Am stat puțin în fața pragului și am scos chibritul luat din bucătărie și m.am îndepărtat de prag.Am aruncat un băț abrins de la distanță și am fugit,din depărtare casa ardea de parcă cineva a făcut un grătar.Am alergat până am eșit din pădure(Casa era în pădure).Am mers pe șosea până ajunsesem în oraș.De aici am plecat spre haita supremă.
Copacii îmi brăzdau fața făcând mici semne pe aceasta .Am intrat in haită până in fața vilei.Am bătut în ușă și o doamnă în vârstă mi.a deschis ușa.
E:Bună,eu sunt Erika,îl caut pe Alpha Suprem Max.
D:Bună,eu sunt Ginny,mama lui Max,intră!
E:Încântată!
Doamna mă conduse un birou unde era Max cu cearcăne rozând un pix.
M:Erika,unde ai fost?Tu știi câte griji ne-am făcut?
Nu îi mai răspund că sar în brațele lui.Părea impresionat sar îmi răspunde la îmbrățișare.

E:Promite că mereu vom fi împreună,că nu mă vei părăsi,că vom avea o familie frumoasă și ne vom crește copii fericiți.Spun fără să trag aer în piept.
M:Promit...

++++++++++++++++++++++++++++

Gata un capitol,sper să vă placă și scuzați greșelile de ortografie.Vă puuuup!😘

Inimă de gheațăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum