Vara a trecut,începusem școala.Eu lucram tot în mafie dar îmi făceam timp să merg și în haită.Toți mă întrebau unde merg în fiecare zi,iar eu îi mințeam cu nerușinare spunând că mă duceam să mă plimb.
În fiecare zi îl priveam pe geam,era fermecător chiar și când alerga.Știa că sunt acolo,dar voia ca eu să fac primul pas.
Razele soarelui intră ușor în cameră ajutând la trezirea mea.Mă ridic leneșă din pat și intru în dressing. Îmi iau o pereche de blugi negri simpli,un tricou albastru puțin lărguț.Intru în baie făcându-mi rutina.Ies din baie îmbrăcată și îmi iau geaca de piele și bocancii mei negri. Îmi iau geanta și cobor scările.Intru în bucătărie ,acolo era Vall.
V:Neața pitico!Spune luând un măr.
E:Neața munte!Spun și deschid frigiderul.
V:Nu a dispărut porecla.Și un rânjet îi apare pe față.
E:Hei,unde e Anne?Spun luând un iaurt din frigider.
V:A plecat spunând că nu vrea să întârzie la școală.
E:Tocilara!Spun în șoaptă mai mult pentru mine.
V:Hai că întârziem!
Îmi iau geanta și ieșim pe ușă.Mergeam pe jos,căci orașul era foarte aproape.Am ajuns la școală .Orele se scurse rapid.
E:Hei Vall,eu merg lă mă plimb .
V:Bine,vino repede!Strigă când mă îndepărtez.
Merg ușor spre mafie,ajung și mă uit la ceas,14:00 ora la care el aleargă.Îi simnt prezența,Mia înnebunise .
El e!
Cine?
Perechea noastră!
O durere de cap mă cuprinse.
E:Stai locului,o să îmi bubuie capul!Îi spun Miei care nu mai putea să mai aștepte.
Îl simt .E aproape.Când mă vede,se oprește din alergat.Las capul în jos așezândumi părul.Se apropie,mirosul lui de mentă mă cuprinde .Este chiar lângă mine,Mia înnebunise!Nu,eu nu vreau o slăbiciune,nu vreau un suflet pereche!Dar mă mint singură.Este brunet,înălțime 1.85,îmbrăcat în negru.Ridic sfioasă ochii spre ai lui ,părea mai aproape ca niciodată ,avea ochii albaștrii.Ochii ni se fac mov.
El:A mea!Spune cu o voce ușor răgușită.
Eu:Al meu!Spun sfioasă.
Nu,nu,nu am vrut să spun asta.Mâna mă înțepa ușor,o ridic,iar pe mână este scris "Max" numele acestuia.Si el se uită pe mâna lui și un zâmbet îi apare pe față.
Nu ,nu vreau...
E:Eu Erika BlackMoon...Nu apuc să spun acele cuvinte căci acesta mă cuprinde de talie apoi mă sărută pasional ,nu apuc să îi răspund la sărut căci întrerupe sărutul...
M:Terog să îmi dai măcar o șansă.Spune cu o voce ușor tristă.
E:Ne vedem mâine la aceeași oră aici,bine?
M:Bine!
Îmi mai dă un sărut scurt, o îmbrățișare și pleacă.
De ce nu l-am respins?Pentru că băiatul ăsta are ceva ce mă atrage și e al naibi de frumos!Îmi termin treaba din mafie și merg acasă.Ajung acasă și mă pun să mănânc o salată.Am mâncat,acum la teme.Doamne ,nu se mai termină.În cele din urmă am terminat.Am intrat în dressing luînd lenjeria mea neagră.Intru în baie și umplu cada cu apă.Mă scufund încet aducându-mi aminte de el.Îmi trimite mesaj prin Link.
M:Ce faci iubito?
E:Mă gândeam la tine,tu?
M:Lafel.
E:Îmi e cam somnic ,așa că mai vorbim mâine,bine?
M:Bine ,noapte bună iubire!
E:Noapte bună...iubire!
Ies din cada într-un prosop pufos,îmi iau lenjeria apoi intru în dressing luând pijamalele mele pufoase.Mă întind pe pat iar somnul mă ia pe nesimțite.××××××××××××××××××××××××××××
Bună micii mei vârcolaci,o să încerc să postez mai des,dar nu promit nimic.Scuzați greșelile de ortografie.Vă puuup😘😘😘.
CITEȘTI
Inimă de gheață
WerewolfErika,o fată obișnuită,în viitor o mafioată de succes.Ea provenea dintr-o haită renumită până când anturajul a schimbat-o în fata pe care toți o urau ,însă orice inimă de gheață se poate topi...