Bună,eu sunt Erika,am 17 ani și sunt vârcolac.Când mă transform blana mea este de un alb imaculat ,iar ochii îmi sunt albaștrii ca marea,am trei metri și sunt foarte rapidă și puternică .Nu,nu sunt rogue așa cum credeați ,ci fac parte din redenumita haită Black,a doua ca putere după haita supremă.
Sunt fica Alpha-ului și cea mai dură de pe aici.Am un frate mai mare pe nume Valentino în vârstă de 19 ani și o soră mai mică pe nume Anne-Mary în vârstă de 14 ani.Nu am mulți prieteni,dar cei pe care îi am îmi sunt alături la bine și la greu .Prietenii mei sunt Justin,Mia,Giorgy și nelipsitul Bred.
Haita trece printr-o fază destul de dificilă,având în vedere atacurile rogue care fac destul de multe victime,dar și luptele cu vampirii.
Totul acum e bine,sunt la școală alături de prieteni mei și nu îmi fac griji de ce se întâmplă în haită.Îmi este destul de greu să mă obișnuiesc în lumea oamenilor,dar mă descurc.
Îmi termin studiile ,apoi voi conduce alături de fratele meu și sora mea haita.
În formă umană am părul șaten,ochii albaștri-verzui și înălțimea 1,65.Corpul meu e bine definit iar formele mă scot în evidență.
Îmi place enorm să fac oamenii să sufere iar luptele sunt favoritele mele.Îmi plac antrenamentele din haită ,mai ales atunci când mă lupt cu fratele meu,durează ore lupta noastră iar atunci când cei din jurul nostru se plictisesc (mai ales tatăl meu),lupta se termină la egalitate.Și sora mea e puternică,o admir pentru asta ,dar e ușor de învins.
Prietenii mei îmi spun că sunt atât de dură încât dacă ridic ochii din pământ,îngheț totul în jurul meu.Nu îmi plac pămpălăii deaceea îi am pe ei ca prieteni,cei mai duri din haită.
Giorgy e sufletul pereche a lui Justin,de aceea facem mișto de ei mereu.Eu încă nu mi-am găsit sufletul pereche ,dar atunci când îl voi găsi ,îl voi respinge.Nu am crezut niciodată în aiureala asta cu sufletele pereche,urăsc sentimentul de iubire.
××××××××××××××××××××××××××××
Bună,acesta este primul meu capitol,sper că vă place povestea și vă rog să scuzați greșelile de ortografie.Vă pup! 😘
CITEȘTI
Inimă de gheață
WerewolfErika,o fată obișnuită,în viitor o mafioată de succes.Ea provenea dintr-o haită renumită până când anturajul a schimbat-o în fata pe care toți o urau ,însă orice inimă de gheață se poate topi...