Ahahah.Aleyna ve ben matematik dersinde koparken bizi izliyo ya hayır ya olamaz.Bişey anlamadınız anlatıcam anlatıcam.Nerde kalmıştım.Ha! Evet.Hatırladım.Bartu.Sanırım sınıfın en yakışıklı çocuğu.Ve sürekli beni izliyor.Amacı ne? Bilmiyorum.Onunla asla çıkmam gerçi daha önce de hiç çıkmadım.Off! Neyse daldım gittim yine."Aleynaa"dedim.Fısıldayarak."He?"."Amacı ne bunun?"."Anlatıyo işte dinleyen mi var.","Ya ne diyosun ya? Onu demiyorum, Bartu'yu.Bartu'ya bak"."Nolmuş?"."Off Aleyna bakma dön önüne sen."Ve ben yine atarlarda.Zil çaldı.Popüler Çocuk(Bartu).Yerinde oturuyordu.Ve sanırım sınıfın diğer kızları içine düşüyorlardı bunun.Tamam.Noluyo sana Zeynep.Kendine gel ya.Düşündüğün şey değil herkez biliyo.Yani.Sadece ben.Off kapa çeneni Zeynep ya.Aleyna'nın cimciklemesi bile beni mutlu etmişti şu saçma sapan düşüncelerden beni alıp götürdüğü için.Tabi ki ben yine atarıma vurdurup"Napıyosun ya?" diye bağırdım.Aleyna alıştı artık takmıyo beni arkadaş."Hadi kantine gidelim." Teklifinide yaptıkdan sonra kolundan tutup kantine zorla götürdüm."Yaa! İstemiyorum."dedi.İçimdeki sinirimi gözlerime yansıtarak ona "Off seninle mi uğraşıcam gel şuraya"bakışımıda attıktan sonra.Kolunu elimden çekebildiğince sert bi şekilde çekti.Ve benden daha hızlı adımlarla yürümeye devam etti.Oh,başardım!.Kantine Caramio da aldıktan sonra tam rahatıma erişmiştim kiii.Bartu!.Gözlerim felaket alarmı gibi heryeri taradı çevresinde kız yoktu.Yeap! Asil yürüyüşünle şöyle bi yanından geç Zeynep.Kantin kapısından giriyordu bende çıkıyordum.aramızda az bir mesafe kalmıştı hadi Zeynep göster kendini.Ahh!.Hayıııırr ya.Kahretsin!.Lanet girsin.Off!.Rezil olduum.Ayağım burkuldu ve şuan yerdeyim canlarım.Aleyna " Zeynep!!!" diye bağırdı.Yüzüm kesin kızardı.Hsktr.Hayattan bi kere daha soğumak büyük bir zevk açıkçası.O sırada kolumu çekiştirildiğini hissetmiştim.Ah!Popüler kolumu acaba kim tutuyordu gözlerim kapalıydı.Bide Bartuymuş..Allah'ım nolur?.Kafamı çevirdim.Ve gözlerimi açtım.Aleyna.Ya valla yeter ya.Kafamı diğer yana çevirdim.Bartu orda bile değildi.Amaan napiyim canım.O kaybetti.Dur.Dur.Bekle.Ben ne dedim."O kaybetti."Bana noluyo ya?.Nasıl yani?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çıkmaz Ayın Son Perşembesi
Teen FictionSevdiğini zannettiğin kişileri aslında sevmemek,nefret ettiğin kişileri ise aslında gerçekden sevmek..