N n nee?Benimi düşünüyor.Ahahaha beni düşünüyor.Yeap!."Zeynep geldik." Yavaşça doğrulup kapıyı açtım.Çok mu havalıydım ne?"Ahh,yine mi burası?" "Beğenemdin mi?" Aleyna'ya "hayır" bakışımdan sonra AVMye doğru hızlı adımlarla yürümeye başladım.Aleyna herzamanki gibi koşarak bana yetişti.İkimizde hızlı adımlarla yürürken elimi telefona sardım.Rehberimde yani 400 kişinin içinde 1 kişiyi arıyordum.Buse."Aloo?Buse." "Efendim bebeğem" "Hadi!! Sprilete Avm de seni bekliyorum.Aleynada var." Aleyna bana "adımı duydum" dercesine baktı.Ve ağız oynatarak "kim o" dedi.Bende aynı şekilde ağız oynatarak "Busee" dedim.Aleynanın ifadesi şu oldu."Hıh kaltak şey!" " Buse gelicen mi" "Tamam yarım saate yanınızdayım." "Pe-ki" Aman Allah'ım! Telefonum elimden istemsizce kaydı.Gözlerimin dolduğunu hissedebiliyorum.Nasil ya olamaz dimi.Bartu baska bi kizla el ele kol kola olamaz.Aleyna birand yanima kostu."Zeyneep iyi misin?" "Hayir" Aleyna esliginde yavas adimlarla bi banka oturdum.Ve tabii Aleyna'da."Zeyneep nolduu?" diyerek bize dogru kosmaya basladi Buse.Benden cevap alamayinca saskin gozlerle Aleyna'ya bakti.Aleyna"Bende bilmiyorum"dedi.Ve ben soze basladim."Bartu.Bartu bi kizla.." devamini getiremedim soylememe gerekde kalmadi zaten.Anladilar.
&&&
Yine bir Pazartesi gunu.Taksi durdugunda okula istemsizce baktim.Ve zoraki adimlarla taksiden inip okula dogru yurumeye basladim.Elimde bir sicaklik hissettim.Evet.Biri elimi tutuyordu.Kafami dogrulttugumda Bartu oldugunu gordum.Elimi sertce cektim.Ve daha hizli adimlarla yurumeye basladim."Zeynep noldu?" Ona "Sana sormali" dercesine baktim.Ve "Gider misin?" "Ne oldu peki" "Bartu git!" "Noldugunu soyle bi" "Cok mu sevdin Bartu? Cok mu asikdin?" "Kime?" "Sprilete Avm deki kiza" Bartu nun gozleri buyudu."Ne..Yani sey o benim-" "Sevgilin mi?" "Hayir ama-" "Bartu aciklama yapmana gerek yok" "O benim kuzenim Zeynep" "Peki?" "Ne peki ya" "Bartu.Lutfen.Seninle artik konusmak istemiyorum.Bartu ben bitsin istiyorum." "Ama-" "Lutfen" Tam birsey soyleyecekken oradan uzaklastim.Artık yapamazdım.İstesem de.Birinci tenefüsten son tenefüse kadar hep yanımdaydı.Hep kuzeni olduğunu söyledi.Ama biliyorum ki kuzeni değil.Herhalde kuzeni ile el ele olacak hali yok.Ne yapacağım hakkında hiç bir fikrim yok.Aslında yeni yeni farkediyorum.Ben ona aşık olmamışım.Olamamışım daha doğrusu.Ben aşık olmak istediğim için onu sevdiğimi zannetmişim.Piskolojik olarak.Aleyna "Pişman mısın?" "Tabii ki hayır" "Üzülmüyor musun?" "Hayır" "Seviyor musun?" O an Aleyna'ya baktım.Ve "Asla" dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çıkmaz Ayın Son Perşembesi
Novela JuvenilSevdiğini zannettiğin kişileri aslında sevmemek,nefret ettiğin kişileri ise aslında gerçekden sevmek..