-3- Ah,canım o zaman hiç gelmiyorum

74 3 0
                                    

Sonunda okul revirinde ki o rahatsız yataktan kalkabilmiştim ki orada 1saat yatmak bile bana eziyetdi.Bayılmışım.Sadece bu kadar.Aleyna bana yardımcı oluyordu.Yavaş adımlarla sınıfa doğru ilerledik.Vay be bi günde neler oldu.Tahmin etsem bu kadar olamazdı.Sanırım ders zamanıydı.Ama yanılmışdım.Çünkü sınıfa girdiğimzde kimse yoktu.Okul bitmişti.Ve Aleyna benim için eve gitmemişti.Gerçek dost.Eşyalarımızı aldıkdan sonra bahçeye indik.Aleyna'nın annesi Duygu teyze bizi bekliyordu.Benim için bu kadar şey yapmaları bile beni mutlu etmişti.Aleyna benim için kapıyı açtı.Utanmışdım doğrusu.Arabaya bindik.Dışarıyı seyrediyordum.Yağmur yağıyordu.Yağmuru sevmem doğrusu ama bu sefer hoşuma gitmişti.O sırada bişey farkettim.Duygu teyze beni unutmuştu sanırım çünkü bizim evi geçmiştik.Üff nasıl söyliyeceğimide bilmiyorum.Utanırım ben şimdi."Ş şe şey Duygu teyze, bizim evi geçtin ama?"Duygu Teyze bana bakmadı ama tebessüm etti.Annen de bizim evde seni bekliyor bu akşam yemekde bizim misafirimiz olucaksınız.Her zaman sevinirdim ama bu sefer üzüldüm.Ben eve gidicekdim ya. Off kulaklığımı,kitabımı,kahvemi,uykumu özledim ben.Aleynaların evinde akşam yemeğimizi yedikden sonra.Aleyna ile birlikte onun odasına geçtik.Aleyna bana "Bugün bizde kalsana." dedi.Aleyna'yı kırmak istemiyordum ama daha fazla dayanamazdım."Yok Aleyna,yorucu bir gündü biliyorsun.Gerçekden bugün olmasın." Aleyna bana herzamanki gibi "ahah beni ikna edemezsin canım" bakışını attıkdan sonra "Ben bi tuvalete gidiyorum canım bekle sen beni." dedi. Bende kitabımızın salağı olarak bu zeki arkadaşımıza kandım.Aleynanın "Anne!" sesini duydukdan sonra.Odadan nasıl çıktığımı bilemedim."Zeynep bugün bide kalmak istiyormuş da." Pisliiik! Allah'ım bu kızdaki gıcıklığı kimseye verme.Arkadan bağırır bir şekilde."Hayır Aleynacım bugün olmaz." Dedim Aleyna arkasına döndü.Bana şeytan gözlerle baktı.Ama canım özür dilerim bu sefer ben kazanıcam.Oradan annem imdadıma yetişti.Ve Duygu teyzeye "Ahh,Duygucum bugün olmasın belliki Aleyna yorucu bir gün geçirmiş.Başka güne bıraksak sorun olmaz öyle değil mi?" Duygu teyze"Aynı fikirdeyim canım." dedikden sonra Aleyna ile bakıştık.Aleyna bana sinirli bir şekilde bakıyordu bense ona zafer kahkaları atıyordum gözlerimden.Aleyna bana zoraki bir gülüş attı ve "Görüşürüz yarın okulda ha bu arada yarın Sevil'in Doğum günü partisi var senide bekliyorlar.Ah, tabii hanımefendi bayıldığı için olaylardan haberdar olamadı." "Bilmiyorum,ama gelebileceğimi hiç zannetmiyorum bi çaresine bakarım." " Bartu da orada olucak." Zoraki bir gülüş attım ve " Ah,canım o zaman hiç gelmiyorum.

Çıkmaz Ayın Son PerşembesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin