-4- Senden nefret ediyorum.

79 1 0
                                    

Yorucu bir gunden sonra eve gelmek kadar iyi birsey yok sanirim.Suanda tek arzum UYUMAK.Cunku Aleyna'dan,Bartu'dan,Onlardan bunlardan kurtulmanin tek yolu bu sanirim.Herneyse Zeynep uyu.Uzun ve yorucu bir gun seni bekliyor..Sabah oldugunda hic olmadigi kadar zor geliyordu yataktan kalkmak.Okula geldigimde emin adimlarla yurumeye calisiyordum.Cunku az sonra karsilasacagim seyleri az cok tahmin edebiliyordum.Ellerim ayaklarim birbirine dolaniyor,belirsizce yuruyordum.Sanki ona yakinlastikca kalbim duracak gibi oluyor.Ne yapacagimi bilmiyordum.Ama o beni takmiyor.Evet.Beni takmiyor.Ki bende onu takmiyorum ki aşık degilim bisey degilim niye takiyim.Off yeter Zeynep cok bosladin hayati cok 2 gunde hayatim mahfoldu ya.Artik duzene gir.Dur dur.Bekle.Dogru mu goruyorum?.Hayir!.Dogru gormuyorum dimi.Bartu ve Sevil el ele.Sevil demisken bugun dogum gunu partisi vardi.Amaan gitmicem tabii ki.Yani gidemem.Acaba gitsem mi?Belki yanlis seyler yapmalarina engel olurum.Sacmalama Zeynep partide "Durun yapmayin"diyecek degilsin herhalde.Gitmiycem oraya.Kapat su konulari artik Zeynep sen guclu bi kizsin.Kendinden emin bir sekilde yuruyorum.Sinifa dogru.Tabii bu sefer dusmeden.Bartu!Bartu bana bakti.Bartu bana baktiiiii.d.Sakin ol Zeynep.Sirama kadar dusmeden gitmeyi becerebilmistim.Ve Aleyna biranda yanimda belirdi."Gunaydin." "Gunaydin canim." "Partiye gelicekmisin?" Evettt.İstiyorum.Ama Gururuma kapiliyorum.Oof of.Simdi bir karar zamani Zeynep.Agzindan cikan "Evet" veya "Hayir" lafi senin kaderini degistirecek."Evet.Geliyorum." "Yess biliyodum gelicegini." Tebessum ettim.O sirada Sevil kizgin bir sekilde bana dogru gelmeye basladi.Sacimdan tutup beni kaldirdi.Evet suan saclarimi hissetmiyordum.Onu ittirdigimde az kalsin yere dusuyordu.Tabii Bartu tutmasaydi.Sonra Bartu bana belirsiz gozlerle bakti.Ve Sevile "Birak sunu,gidelim."Hah simdi de"şu,bu" olduk."Tabi ya neden en basindan dusunemedim.Hanimefendi Bartuyu seviyor ama bunu kendine yediremiyor." "Sacmala ve defol git burdan." Bartu Sevili zorla siniftan cikardi.Sinir krizleri geciriyordum resmen.Sonra baskalari konusurken duydum.Sevil gibi hayirsiz bir evladi annesi reddetmis.Buda hep mektuplar falan yolluyomus.Biride bunun mektubunu okuyup yirtmis.Bu salak da ben zannetmis.Aksam oldugunda partiye artik gidemeyecegimi hatirladim.Aleyna "bisey olmazz"desede gidemezdim.

Son tenefus arka bahcede yalniz bir sekilde dolasirken Bartu geldi."Bir daha kesinlikle boyle bir sey istemiyorum anladin mi beni ? Kesinlikle"."Ne diyosun sen ya ? O gicigin mektubuyla ne isim olur benim." "Zeynep neyin ne oldugunu herkez cok iyi biliyor.Kendine ceki duzen ver.Sevile bulasirsan karsinda beni bulursun." .O kadar kirilmistim ki aglamamak icin kendimi zor tutuyordum.Zaten o da lafini bitirip gitmisti.Allah'im neden? Off kosar adimlarla sinifa gittim.Aleyna beni bekliyordu."Zeynep herkez senin- " "Mektup okudugumu ve yirttigimi saniyor oyle degil mi ?" "Evet :(".O sirada koridordan bagirisma sesleri geliyordu baktigimizda Bartu 11 lerden biri ile kavga ediyordu.Ahh! Mektup olayinin suclusu ortaya cikmis belli ki....Okul bitmisti hic birsey olmamis gibi yurumeye calisiyordum.Herkez ön bahceden cikiyor.Cunku cikis kapisi orada.Ama ben gozlerden uzak olmak icin arkadan dolaniyordum.Bartu kosar adimlarla geliyordu.Kollarimi tuttu beni koseye sıkıştırdı.Aramizda sadece 3cm kadar vardi.Nefesini icime cekebiliyordum."Senden ozur dilerim.Mektup olayi icin." ben de herkezin, benim bile sok olacagim birsey soyledim."Senden nefret ediyorum."

Çıkmaz Ayın Son PerşembesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin