Evet.Beni seviyooooorrr.Huu hu.Cok iyiyim."Seyy.Benle cikar misin?" ve saclarini kasimasi offf tass."Sey yani cok ani oldu bilmiyorum.Bennn.Daha once hic biriyle cikmadim." "Ben senin ilkin olurum." Utangac bir gulumseme yansittim yuzune.Evet iste Zeynep ne zamandan beri bekledigin an simdi geldi catti.Firsat ayagina geldi.Salagim ya.Biliyorum."Tamam." Bartu bana "evet mi yani" dercesine bakti.Bende tatli bir tebesumle"Evet." Ha ha cikiyomuyuz biz simdii hahahah yook canim.Aleyna yine hic olmadik bi yerde ötmeye basladi."E o zamaaan bunu kutluyoruz.Sonra salak ben."Sey neyse benim isim vardi." diyerek siniftan ciktim.Napeem utaniyom bende.O gece yataga yattigimda yatak hic olmadigi kadar rahat,yastik hic olmadigi kadar yumusakti sanki.Mutluydum.Kesinlikle.O sirada telefonumun mesaj sesi beni istemsizce yerimden kaldirdi.
Kimden: Bartu <3
Mesaj:İyi geceler.Seni seviyorum
Ayy tatlilik yaa.Bende seni tasiiim bende seni.Elimi klavyeye sardim ve
Kime:Bartu <3
Mesaj:Sanada iyi geceler.
&&&
Imm.Tatli bi cumartesi sabahi.Yatagimdan uzanip telefonumu aldim.Mesaj gelmis.
Kimden:Salakh (Aleyna)
Mesaj:12 de sizdeyim.Hazirlan.Kuzenimin nisani var.Kiyafet secmem lazim.Kisacasi bana sen lazimsin.
Kime:Salakh
Mesaj:Siktir Aleyna.Cumartesimi sana harcayamam.
Kimden:Salakh
Mesaj:Askim.Fazla konusma ve kapiyi ac.
Ahh!.İste simdi beni sinirlendirdin pic kurusu.Ding Dong! Kapiyi actigimda hemen soze basladi."Bak simdi tum heryere ugricaz ama ozellikle aklimda olan yerler var-" "Aleyna.Uyucam" "Uyuturum bende zaten." "Aleyn-" "Ya yeteer.5 dk icinde hazir ol burda bekliyorum.Herhangi bir cakalliginda veya gelmemeye tesebbus ettiginde evini basarim.Zorla cikarttiririm." "Peki?" "Hadi Zeyneep." İçeri girdim.Off ne giycem ben şimdi.Ya bu kız beni delirtcek ya.Sevdiğim tek günüm var Cumartesi.Onuda elimden alıyo ya.Tak tak tak."Çatlama be!" Of Zeynep geçir üstüne iki şey nişana sen gitmiyceksin.Üstüme kurtadamlı lacivert tişörtümü altıma da oralardan bulduğum bi tane siyah deri tayt giydim.Saçıma dağınık ama tatlı bi topuz.Sade bir makyaj.Oh tamamız."Zeynep gidiyorum ben." demesiyle birlikte kapıyı açtım."Hadi artık kızım ya." Babetlerimi uzun uğraşlar sonunda bulduktan sonra Aleyna beni kolumdan tutup bahçeye kadar hızla indirdi.O da bi yerde haklı."Nişan kaçta?" "7 de başlıyo ama hazırlıklar için erken gitçez." "Yani?" "Yani 4 veya 4 buçuk gibi işte" Saate baktım.13:30!! "Oha,saat 1 buçuk Aleyna nasıl yetişcen." Aleyna beni takmıyodu.Çünkü dikkatini geçen taksilere vermişdi."Hay ben böyle ya.Bi boş taksi yok." dedi ve taksi Aleyna'ya qapaq yapmak için önümüzde durdu.Aleyna'ya "nah" bakışımı attım.Ve öne oturdum.Aleynanın şu anda bana sövmesi lazım ama sövemiyor çünkü beni takmıyor aklı kıyafetlerde.Aleyna heyecanlı ve stresli şekilde şöföre dövecekmiş gibi konuşarak adresi verdi.Sonra aklıma Bartu geldi.Gözlerimin içinin parladığını kalbimin hızlandığını hissettim."Aleyna?" "Hı?" "Çıktığın birine nasıl günaydın yazarsın." "G-Ü-N-A-Y-D-I-N diye Zeynep." "Ya Aleyna ciddiye al,tak beni." " Şu anda canım seni hiç takamam." "Imm.Peki öyleyse.Şuralarda biyerlerde durabilirmiyiz acaba." Şöför bana mal mal baktı.Aleyna hemen atladı."Abicim sen buna bakma.Sen devam et.Adrese.Sende Zeynep sıçtırma ağzına zaten napçağamı şaşırdım." "Peki :)" "Peki!" Önüme döndüm.Bartu aklımdan çıkmıyor.En sonunda mesaj yazabildim.
Kime:Bartu <3 Mesaj:Günaydin.
Kimden:Bartu <3 Mesaj:Gunaydin <33 Napıyorsun?
Kime:Bartu <3 Mesaj:Hiiç Aleyna sağolsun beni sabahın köründe kaldırdı.Kuzeninin nişanı varmıs.Alışveriş için işte.Sen napıyorsun?
Kimden:Bartu <3 Mesaj:Seni düşünüyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çıkmaz Ayın Son Perşembesi
Novela JuvenilSevdiğini zannettiğin kişileri aslında sevmemek,nefret ettiğin kişileri ise aslında gerçekden sevmek..